Hata.... Uyarı....

in #tr6 years ago

Hata konusunu ele alma sebebim, aynı hataları durmadan yapan arkadaşlardır. Ben makale işinden pek anlamıyorum, bunun farkındayım fakat anladığım şey ise insanlar.

Hata Sözlükteki Anlamı

İyi düşünmemekten, deneyimsizlikten, beceriksizlikten kaynaklanan yanlış, yanlışlık, yanılgı, kusur.

Neden Hata Yaparız

Hata bazı durumlarda son çaremiz, bazı durumlarda ise istemeden yaptığımız eylemlerdir. Tabi bu hatalar kısa vadede olumlu sonuçlar gösterse de, uzun vadede ( hata anlaşılınca ) olumsuz sonuçlar doğurmaya başlayacaktır.

Hata bir alışkanlık mıdır?

Eylemi yapan kişinin hatalı olması bazende alışkanlıktan kaynaklanabilir. Daha önceden hata yapanlara birden fazla kez tolerans gösterilmesi durumunda bu kişiler bir daha yaptığında da tolerans gösterileceğini düşünerek durmadan ( çözüm yolu olmadığını düşündüklerinde ) bu yola başvuracaklardır.

Hatalarımızdan ders almalıyız...

Düşünüyorum da hata yapmayan kimse yoktur. Önemli olan hataları bulup, doğru çözüm yollarıyla bu hataları gidermek gerekir. Bazı şeyleri alışkanlık yapmamak gerekir.

Konumuzla alakalı sevdiğim sözler

Aptallık, aynı şeyi defalarca yapıp farklı sonuç beklemektir.
Akıllı insanlar başkalarının hatalarından ders almayı bilir.
Hata yapmak bir şey değildir, hata yaptığını unutmak kötüdür.
Hata yaptığında şu üç unsuru uygula; kabul et, ders al, tekrarlama.
Herkes hata yapabilir, fakat ahmaklar hatalarına bağlı kalırlar.
Hiç kimse, başkasının hata yapmasına göz yummaz.

Not: Steemhunt'u kötüye kullanan, steemhunt'tan engel yediği halde diğer hesaplarıyla bu işi yapmaya devam edenler. Uyarıyı geçtim size. Elimde güzel bir liste de var. Paylaşmak istemiyorum. Bu olaya son verin.!!!,

Yukarıdaki hesapların bazıları itibar puanı ve steem power'ı yüksek hesaplar, tek bir alıntı yapayım bu konuyla ilgili.

İmam osurursa, cemaat sıçarmış.

Araştırmalarıma son gaz devam ediyorum. Beni de araştıranlar var. Gelsinler her şeyi anlatırım. Topluluğa ilk geldiğimde birden fazla hesap açma önerisinde bulunanları, özel mesaj attığımda cevap vermeyip Kuşadasi'nda işe girince bana yazmaya başlayanları, bu platformdaki yakın arkadaşlarımı, daha önce nelerde çalıştığımı v.s. Gelin yeterki sorun. Beni araştırsanız da bulacağınız tek şey bembeyaz bir sayfa...

Temiz bir Türk topluluğu için el ele

beard-cigarette-face-man-old-wrinkles-Favim.com-97002.jpg

Görsel Kaynak: http://favim.ru/image/97002/

Sort:  

Steemhunt nedir, ne değildir hiç araştırmadım. Bilmiyorum da. Ama bildiğim şey Steemhunt'tan beri ortalık toz duman oldu. Sonrada #tr niye gelişmiyor diyoruz. Millet birbirinin arkasından kuyu kazıyormuş :S

Tek tek buluyorum. Nedense bunu yapanlar hepsi bir yere gelmiş insanlar. Yeni gelenlerden görmediğim girişimi bir yere gelebilmiş ( platformda ) ilerlemiş kişiler yapıyor. Durum bir hayli ilginç.

You got a 17.98% upvote from @upme thanks to @mrtt! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

Evet steemhunt nedir ? @mrtt

Daha önce ekip arkadaşım bu konuyla ilgili makale yazmıştı. Buyrun hocam, https://steemit.com/tr/@bybrawe/steemhunt-nedir

Çok teşekkür ederim inceleyeceğim @mrtt

Hocam bu konuda daha ne kadar böyle devam edecek. Cointurk projelerinin bitmesi çok kötü oldu. Kusadasi yeni projelerle dönecek mi

Tabiki de bir süre sonra her şey tekrar başlayacak. Bu profildekiler'in şirketimle akalası yoktur. Şahsi düşüncelerim ve şahsi araştırmalarımdır.

Yok abi kimse yanlış düşünme ihtimalini düşünmüyor

Steemhunt için sadece dün güce baya bir hesap buldum. Bunların bir kaç tanesi, Steemhunt banlamış olduğu kişilerin hesabı, bazıları ise Tr topluluğu için önemli kişiler, bu kişiler kaldıkları yerden oradan devam ediyorlar.

Keşke bulduğum her şey yanlış olsa. Keşke bunların hepsi benim hatam olsa. Keşke bütün topluluk düzelse...

Her zaman diyorum. Sizin ekip ya da tryardım ekibi vs. İnsanlar teşekkürden acizken, başka dertlere yöneliyorken, yapılan yardımları zorunluymuş gibi görüyorken, Türk topluluğu bu kadar şımarıkken zor iş cidden zor.