Veda...

in #tr6 years ago (edited)

Selam arkadaşlar, bugün @kusadasi'nda bulunan işimden ayrılmış bulunmaktayım. Bu zamana kadar bana gerek ekip arkadaşlarım, gerek siz topluluk üyelerinin desteği çok oldu. Buradan herkese teşekkür ediyorum.

Şirketimizden ayrılış sebebim herhangi bir problem değil, şahsi sebeplerden dolayı olmuştur. Bugüne kadar tek sözüm vardı bu şirket ile ilgili kim iş yapamayacak ve zaman ayıramıyorsa ayrılması en doğrusu olacaktır. Bende bir süre boyunca buraya vakit ayıramayacağım dolayısıyla katkı sağlayamayacağım. Beni boş yere sırtına yük etmesine gerek olmadığını düşündüm. Böyle bir karar aldım.

Teşekkürler

Ekibe ilk katıldığım zamanlar beni sıcak bir şekilde karşılayıp bütün işleri öğreten @enigmatic ve @burock'a teşekkür ederim. Desteğinizi her zaman hissettim :)

Daha sonrasında ekip arkadaşlarıma da çok teşekkür ederim.

Her şey için herkese teşekkürler. Sağlıcakla kalın :)

lord.png

Sort:  

Bende ayrıldım kardeşim gün itibarı ile.

Üzdü, Hayırlısı olsun senin içinde hocam :)

steemitteki ilk günlerimde cok yardımcı oldun saol hakkında hayırlısı

Teşekkür ederim hocam :)

Hocam hakkınızda hayırlısı . Herşey için biz teşekkür ederiz . Emeğiniz fazla

Teşekkür ederim :)

Hakkınızda hayırlısı olsun hocam, yolunuz açık olsun diyelim. Umarım sizi hala steemit te görürüz.

:) Teşekkür ederim, inşallah hocam

Tüm yardımların için biz çok teşekkür ederiz.Hayırlısı olsun...

Teşekkürler :)

Yardimlariniz icin tsk, umarim tekrar burada olursunuz

:) Teşekkürler

Hakkınızda hayırlısı olsun mer bey sağlıcakla kalın kendinize iyi bakın

Teşekkür ederim hocam :)

sn mrtt bize çok yardımınız oldu. Çok teşekkürler, yolunuz açık olsun.

saygılarımla

Teşekkür ederim :)

Ekipten ayrılsa da ben seni yine rahatsız ederim.bu zamana kadarki yardımların ve iyi niyetin için teşekkür ederim

Her zaman hocam :) Teşekkür ederim :)

Bıkmadan usanmadan bütün sorularımı cevapladın, desteklerinden ötürü teşekkür ederim.

Teşekkür ederim :)

@mrtt hayırlısı olsun kardeşim

Teşekkür ettim hocam,

Yeni öğrendim hocam ayrıldığınızı, hayırlısı olsun. Cointurk kanalında alışmıştık sizi görmeye. İşinizi çok iyi yapıyordunuz. Sorulan her soruyu güzellikle cevaplıyordunuz.

Yine sizin gibi güzel kardeşlerimiz var ekipte , reel hayatta önemli tabiiki sizin için hayırlısı olsun inşallah .
Verdiğiniz emekler için teşekkür ederim . @kusadasi ekibinde yer alarak tüm Türk topluluğuna faydalı oldunuz.

:) Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için