Aldatıcı Coinler+ [Cointurk 22. Projesi] +[mt63#0483]

in #tr6 years ago

Kripto para birimlerinin teknik doğası ve karmaşık bilgi işlem jargonunun kullanımı, teknoloji eğilimli bireyler bile olsa kolayca karıştırır. Herhangi bir yönetmeliğin olmaması ve kripto-para birimlerinin genel olarak anlaşılmaması problemi daha da karmaşık hale getirmekte, kötü aktörler için kötü bilgilendirilmiş olanları istismar etmeye hizmet eden madeni para ve şemalar oluşturmak için elverişli bir ortam yaratmaktadır.
Kripto-para piyasasının, yatırımlarına devasa getiriler elde etme olasılığı nedeniyle birçoğunu cezbettiği göz önüne alındığında, piyasa, hızlı kar elde etme ümidiyle birçok insanın paralarını yatırması için spekülatif bir sıcak yatağa dönüşmüştür. Seçtikleri kripto para ve tokenların sayısının çokluğu ile, çürümüş olanlardan iyi olanları çıkarmak zor. Küçücük çek ve dengeleri olan bir ortamda, kripto dünyası dolandırıcılar için verimli bir üreme alanıdır.
Kısacası scam coin art niyetli ınsanların bu iştah kabartan ortamdan yararlanmak için piyasaya sürdükleri gerçekte varlıkları , karşılıkları olmayan aldatıcı paralardır.

Bu scamların ne olduğunu açıklamak için verilebilecek en güzel örnek: farklı bir alandan olsa da çiftlikbanktır.

Sort:  

Discord adınıza ulaşılamadı. Discord destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Bi daha bakın isterseniz çünkü bu isimle ilkkez katılmıyorum. Örnek olarak da https://steemit.com/tr/@mt63/stres-ile-basa-cikma-yollari-cointurk-19-projesi-mt63-0483 verebilirim

mert bey bu msjma { Bi daha bakın isterseniz çünkü bu isimle ilkkez katılmıyorum. Örnek olarak da https://steemit.com/tr/@mt63/stres-ile-basa-cikma-yollari-cointurk-19-projesi-mt63-0483 verebilirim] cevap vermediniz. Ayrıca ben size discorttan da arkadaşlık istegı gonderdim.

Discord üzerinden bana mesaj yazınız.

Buda discort sayfam burrda discort adımda yazıyor. Atıgım msj lar size iletilmiyor Yada bn beceremiyorum.

İlgilenildi.