Neden steem biriktirmeliyiz.+ [Cointurk 23. Projesi] +[mt63#0483]

in #tr6 years ago

Neden steem biriktirmeliyiz.

Ben son 5 aydır steem ile haşır nesir oldum . Çok yüksek olduğu dönemleri bilmiyorum ama steem ile tanıştıktan sonraki kısımda belli aralıklarda yükselme düşüşler yaşıyordu yani bence bir yatırımcı için ideal bir ortam idi. Ama son iki aydır bu kadar aşırı düşüşü beklemiyordum , yine bu düşüşün daha kısa süreli olacağı tahmininde bulunuyordum ama maalesef uzun zamandır steem bu düşük seyirde devam ediyor. Fakat yine diğer coinler ile karşılaştırdığımızda aslında yine en dirençli coinlerin başında geldiğini düşünüyorum ve inşaaelah yakın bir zamanda bitcoin yükselmesiyle stemm eski günlerine dönüş yapacak. Bu yüzden yatırım amaçlı aslında tam da steem biriktirme zamanı diyebiliriz, çünkü bugün itibariyle yükselişe geçtiğini görmekteyiz, inşaallah bu yükseliş devam eder.

Power up meselesine gelince ise yani steetmit de söz sahibi olmak istiyorsak power up ın yüksek olması lazım . Steem düşük olduğu bu ortam da bence power up yapmak için tam ideal zamandır diye düşünüyorum.
Tabi tüm bunlar benim kendi şahsi düşüncelerim herhangi bir bilimsel veriye dayalı değil görüşler değil sadece kendi düşüncem bu yönde