NEDEN STEEMİT [Cointurk 23. Projesi] + [mten#7353]

in #tr6 years ago (edited)

Kripto paraları duyalı çok uzan zaman olmuştu ama biraz yokluktan biraz cesaretsizlikten duyduğumla yetinmiştim. Gün geldi kuruş seviyesindeki bitcoin 20 bin dolar seviyesini gördü. İşte o sıralarda yani 2017 Kasım'ında yeğenimin STEEMİT diye bir sosyal platformlarda ilgilendiğini duydum. Steem her şeyden önce bir sosyal platform ve içeriğini bizler oluşturuyoruz. Üye sayısı ve içeriği gitgide artarken şirketin coini de alt coinler arasında belki de en güvenilir konumuna yükseldi. Ben bile 4 dolar seviyesinden aldığım Steem Dollars konusunda rahatım. Neden derseniz piyasa oturduğunda çok iyi yerlere geleceğine inanıyorum. Batar mi sanmıyorum. Neden derseniz. Çünkü Stemmit şu an için zaten biziz. Biz STEEMİT gemisini birer birer terk Edip gitmedikçe, içerik ürettikçe, yorum yaptıkça beğeni yaptıkça steem hem varlığını koruyacak hem de inanıyorum ki yaşayacağı değer artışıyla da kazanç sağlayacak. Bence steem iyi bir yatırım şimdi biriktirme ve bekleme zamanı... Zarar etme, batma olasılığı hiç mi yok derseniz. Size şunu derim risk olmadan ticaret de kazanç da olmaz. Ama kabullenilebilir bir risk olduğunu düşünebilirsiniz.