LPL Başladı Çin de Rekabete ortak olacak yeni takımlar var

in #tr4 years ago

Çin lol ligi lpl başladı lpl'de daha yeni başlayan ligde WE,LNG,RNG daha önceki şlk 4 ve ilk 8 liye yeni bir rekabet de getirecek gibi görünüyor özellikle WE'den beklentim çok Eski SKT koçu koma ile anlaşmışlardı bu sezon güzel bir performans bekliyorum.

lpl.jpeg

Kaynak.

LPL ligi güncel olarak son 2 yılın dünya şampiyonunu çıkaran lig ve güncel olarak LOL'ün en rekabetli olduğu ve hangi takımın şampiyon olacağının son ana kadar belli olmadığı ligi rekabet seviyesi en yüksek lig LPL.

Bu arada geçen mevsimi 0-16 bitiren Victory FİVE bu mevsim 2 galibiyet 1 yenilgiyle oynuyor. Ve ben bu mevsim IG' de büyük ayrılıklar bekliyorum. tabi ki mevsim sonu olur diye düşünüyorum. IG çok kötü durumda..

Beni takip edin

LEC yazım

Eski FB oyuncusu Hirit yazım