Kimi Takip Etmeliyim?

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba,
@muratkbesiroglu hesabımda İngilizce ve Türkçe paylaşımlar yapıyorum. @bilimkurgu hesabımı ise sadece Türkçe yazdığım içerikler için kullanıyorum.

Bu yazıda Steemit Türkiye topluluğunda beğendiğim, ara sıra girip profillerini kontrol ettiğim yazarları tanıtmaya çalışacağım. Bu liste bir şekilde benimle etkileşime girmiş ya da tr tagında trending listesinde yer alan hesapları kapsıyor. Unuttuğum ya da henüz bilmediğim arkadaşlar olabilir. Kusura bakmasınlar.

@anadolu : Kendisini Steemit'te başarılı olmak için yapılabilecekler konusunda verdiği tüyolar vesilesiyle tanıdım. Kripto ticareti konularında da yazıyor. Steemit TR discord kanalında da aktif durumda. @sorucevap adında bir hesabı daha var.

@emrebeyler : Bildiğim kadarıyla Steemit'te witness olarak görev yapan tek Türk. Steem blok zincirini işleten kişilere witness deniyor. Kendisi yazılımcı, steem blokzincirinde yeni projeler geliştiriyor. Verdiği tüyolar ve oylarla topluluğa değer katıyor.

@tahirozgen : Yazılarını çok beğendiğim steemitçilerden. Yaratıcı bir yazar. Alaycı, esprili, çağrışımlarla beslenen yazılar yazıyor.

@sudefteri : Benim gibi edebi bir kişilik kendisi. Çok güçlü bir kalemi var. Kovboy filmi hikayeleri ile tanındı. Ama ne yazarsa özenli, güzel yazıyor.

@doctorbishop : Özenli paylaşım yapan bir yazar. Bilime meraklı, duyarlı bir insan. Güçlü bir kalemi, insan ilişkilerine dair yerinde tespitleri var.

@mahsumakbas : Gezi yazıları ve Steemit tüyoları paylaşıyor. Kalemi kuvvetli, güzel görseller eşliğinde özenli paylaşımlar yapıyor.

@baycan : Steemit Türkiye topluluğunun en aktif üyelerinden biri. Geniş bir çevresi var, topluluğun Baycan ablası; dmania paylaşımları, topluluk haberleri, şiirler yayınlıyor.

@gokhan83kurt : Herhangi bir sosyal mecrada bulabileceğiniz en kaliteli bilim paylaşımlarını yapıyor.

@oendertuerk : Paylaşımlarını İngilizce yapıyor ama bu durum sorun olmayabilir, zira son dönemde bolca fotoğraf paylaşımı yapıyor.

@jumbot : Verdiği hizmetleri incelemenizi ve üye olmanızı tavsiye ederim. Ayrıca günün en jumbot paylaşımlarına da göz atabilirsiniz.

@edebiyat : Edebi paylaşımları desteklemek için oy veriyor, yarışmalar düzenliyor. Edebiyatla ilgiliyseniz takip etmenizi öneririm.

@murattatar : Yaptığı finans yorumları, teknik analizlerden çok yararlanıyorum. Kendisine has bir yazı üslubu var. Keskin bir zekaya sahip olduğu yazıları ve yorumlarından anlaşılıyor.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Note For My International Followers: In this article, I mentioned the accounts I like in the Turkish community.

Görsel Kaynağı: https://unsplash.com/photos/2wwvrZVbHzk

Sort:  

Öneriler için teşekkürler, elleriniz dert görmesin :)

Teşekkürler

Bu güzel listede yer edinmek çok güzel, teşekkür ediyorum. Burdaki herkes başlı başına bir derya, bir hazine.
Listede göremedim ama @damla arkadaşı da öneririm ;)

@damla arkadaşımızın yazıları benim de dikkatimi çekti son dönemde :)

Sağolun murat bey iyi oldu bu paylaşım
3gün oldu üyeliğim ilk takip ettiğim adressiniz
Bocalıyorum galiba şuana kadar anladığım destek lazım
Şahsınız ve arkadaşlar destek olursa sevinirim
Aynı şekilde bende elimden geleni yaparım
Selamlar...

Güzel tesbitler :)

Teşekkürler :)

@murattatar'ın eleştirilerine de değinmek gerek :)

Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için.

Sadece @tahirozgen'i sevmenizden bir miktar rahatsız oldum :)

Teşekkür ediyorum ;)

İstisnalar elbette vardır ve olacaktır, lakin; "Kendim" bir çözüm sunabiliyor ve mümkünse Somut olarak çözümün uygulanışında yer alabiliyorsam bunu yazarken daha rahat oluyorum.
Örn. Matematikte çarpmayı yanlış öğrettiklerini savunuyorsam, 2-3-4 haneli rakamları hesap makinasından önce çarpmayı birilerine öğretmiş olmalıyım. //ki öyle ;)
Akıllı Trafik diye bir şey var bu nasıl belediyecilik.. diyorsam. Somut olarak çalışan Akıllı bir trafik lambası örneği yapmışsam kendimde eleştirme hakkını daha rahat buluyorum.. yoksa eleştirecek daha çok şey var.
Belki belki -yeni yılda, ÇÖP için (Çözüm Partisi)- uygulaması olmasa bile, en azından Teorik olarak Çözüm Öneren yazılar yazabilirim.. doğal olarak bunların giriş kısmı "eleştiri" olacaktır :)

Ben açıkçası ondan bağımsız da rahat eleştiriyorum. Tabi ki eleştiri yetkinliğini ve kalitesini arttırır ama ben hep rahatım. Çünkü yanlış eleştiri yapsam da geri dönülemez bir üslup kullanmıyor ve yanlış olabilme ihtimalini görmezden gelmiyorum. Daha üretken dönemlerimde belki sizin kadar yetkin eleştiriler yazarım :)

Her araştırma projesinde olduğu gibi sorunun tespitinden başlamanız kaçınılmaz zaten :)

Yani doktorcuğum, ben de senin adının geçmesiyle sarsıldım ama ses çıkarmayayım dedim. Fekat ne göreyim, sen rahat durmamışsın, zorla bana gif kullandıracaksın.

aahahahah iyiymiş bu :D daha çok attıracağım sana bunlardan :)

Hocam bana da yer vermenizden dolayı teşekkür ederim. :)

Rica ederim. Keyifle takip ediyorum:)

böyle güzel insanların arasında yer aldığım için mutluyum; ama en çok da yazılarının yanına bile yaklaşamayacağım, sevdiğim bir yazardan şu cümleyi okuduğuma sevindim galiba:)

Benim gibi edebi bir kişilik kendisi.

Aynı cümleleri ben de sizin için kurabilirim :)

teşekkür ederim:)

@menşınlanmış bunca güzel isim arasında adıma da yer verilmiş olmasına çok mutlu oldum.

angelina-jolie-smile-Favim.com-374540.gif

@muratkbesiroglu teşekkür ederim.

well executed