EOS'ta Yükselen Üçgen ve 9.45 Vapuru

in #tr6 years ago


World Coin Index'e göre; ben bu yazıyı yazmaya başlamadan "24 öncesi ve şimdi arasında" 435 Milyon Dolarlık EOS alınmış/satılmış. Simitçi Ahmet amca bizi duysa da anlamasın dili ile söyleyecek olursak; 1 günlük mum içi işlem hacmi 435 M$ olmuş.


 

Steemit'teki ilk EOS yazım; EOS yazıları bir çatı altında toplamak üzere olmuştu. :: EOS :: Sabit Başlık olacaktı ve sonrası hep o yazı altındaki yorumlardan ilerleyecekti. Sağ olsun @firatimo da destek vermişti. Ancak yeni katılımlardaki soru yağmuru ama daha çok da Steemit'in "bir hafta" politikası, "Sabit Başlık" fikrinin kısa sürede üzerini örttü. İtiraf etmek gerekirse daha delegasyon olayını bile yeni duymuşken, musing.io gibi bir projeye giremezdim.

O başlık pek işlemedi ancak block zincirinin güzelliği olarak kaybolmayacak şekilde yazının tarihini biliyoruz:
15 Kasım 2017, Saat 12.29


On beş Kasım iki bin on yedide
1 EOS = 1.67 USD
imiş. Sekiz Ekim iki bin on sekiz itibariyle ise
1 EOS = 5.74 USD
Yaklaşık olarak %350


"Aynı tarihler için LiteCoin'e baktığımızda 68$'a 57$ tablosu varken, EOS neden üç katından fazla?" sorusuna cevap aramayı size bırakıyorum :)
//Yoo üşengeçliğimden değil aksine EOS dokümanlarının büyük bir bölümünü Türkçe'ye çevirmiştim. -utopian kirlenmeden hayli önce bizzat Testz proofreader yetkisi vermişti hatta..
Ki Eos seviciliğimin bir nedeni de; bu çeviriler esnasında, arkada dönen teknik konulara detaylı bakma fırsatım olduğu için olsa gerek.

 

Ok. Konumuza geri dönelim:
-Tamam bir yıl önce 1.67 ve şimdilerde 5.74 imiş DE bundan sonrası ne olabilir?

-Ne bilim abla! Müneccim miyim ben :)

Ne oldu? Abla diye hitap edilince bi bozuldun sanki
Binlerce konuda kadınlar, erkek egemen dile maruz kalıyor, erkekler olarak biraz empati yapsak fena olmaz sanırım..

-Hiç kimse müneccim değil ama kesin olmasa da geçmişin rakamları, geleceğin tahminlerine ışık tutabilir.. Aç bakalım şu yıldızname'yi bakalım neler var..


 


Grafik karışık duruyor.. Sadece SARI çizginin başladığı yerden itibaren SAĞ tarafa odaklanmak yeterli.

Görüleceği üzere, altta Mavi bir destek çizgimiz var. İşin güzel tarafı sadece belli bir seviyede değil Yükselerek destek oluyor. -Bu yarın sabah bu çizginin iki katı altında uyanabileceğimiz ihtimali değiştirmez-
Ardından Mavinin üzerinde yeni destek noktalarının oluştuğunu da görüyoruz ki bunları da bileştirince tesadüf olmadığını, SARI çizgi üzerinde düzenli bir hareket olduğunu görüyoruz.

Üst tarafta ise, MOR yatay çizgimiz var.

Yani Bir ÜÇGEN içindeyiz. Üstü sabit yatay, Altı YÜSELEN bir ÜÇGEN.

Gazeteci Charles Dow'dan (Dow Jones değil) bu yana yapılan gözlemlerden biliyoruz ki;

  • Yükselen Üçgenler genelde üst çizgisini yukarı kırma eğilimindedir.
  • Yine genelde, kırdıktan sonra üçgenin boyu kadar daha yükselmek ister.


Bu da bizi 9.45 Vapuru için ümitlendiriyor..

Ümitlenelim ama temkini de elden bırakmayalım elbetteki..

 


Görsel: advindicate

Temkin


Yasal Uyarı:
Yatırım Tavsiyesi Değildir
Yapacak Olduğunuz İşlemlerin Tüm Sorumluluğu Kendinize Aittir


Posted from my blog with SteemPress :

https://murattatar.xyz/eosta-yukselen-ucgen-ve-9-45-vapuru/

Sort:  

Abi iyi projelerin her durumda yoluna devam edebileceğinin canlı kanıtı EOS. Marketteki bunca düşüş iyi kafa tuttu ve yoluna deva etti. Boğa piyasasınde olsak düşünemiyorum bile. Ben açıkçası Holochain için de benzer bir şey bekliyorum. Kar topluyor gibi geliyor.

Kesinlikle. Yeşil ışıklar eşliğindeki bir yolculukta ibreye tur attırabilir belki de ;)
Holochain'i daha önceki söylediğinde incelemiştim. Ama elektrik alamadım henüz, belki bi kahve falan içmemiz lazım :)

Hocam 9:45 vapuru kaçmasın :)
Eos istikrarlı bir coin ama yine de insan çok takip edemeyince tam güvenemiyor. Anadolu hocam ve sizin yazılarınızdan alıyorum kripto ile ilgili haberleri.

Umarım kaçmaz ve hepimiz içinde oluruz ;)