Anneler ve Babalar en kutsal varlıklardır.

in #tr6 years ago

Anne ve Babalarımız bizler için çok önemlidir.Tabi'ki herkes için çok önemlidir fakat şuanda ki gençlere baktığımızda gençler anne ve babalarını huzur evlerine yerleştiriliyorlar.Ben huzur evlerine biraz karşıyım çünkü anne ve babalar evlatları için her şeyi yapıyorlar yemiyor yediriyor giymiyor giydiriyorlar anne ve babalık çok kutsal bir görevdir.Huzur evlerinde anne ve babalarımıza iyi baktıklarını ben şahsen düşünmüyorum.Sizlere bir filim tavsiye etmek istiyorum Beyaz melek diye bir filim yayınlanmıştı ben o filimden gerçekten çok etkilendim.Bu filimde anne ve babanın ne kadar değerli olduğunu anlatıyor.Filmde ki annenin evladı için söylediği bir cümle çok hoşuma gitti anneler ve babalar evlatlarına evler alır arabalar alır ama evlatları kocaman evlerde ve odalarda bir tek göz oda bile vermez diyor.Huzur evlerinde anne ve babalarımız rahat etmiyor filimde huzur evlerinin kötülüğünden fırçayla insanları yıkayıp ve ne kadar eziyet ettiklerini anlatıyor tabi'ki her huzur evi aynı olmaz fakat genede ev gibi olmaz sonuçta kimse babasına ve annesine evladı gibi bakamaz.Bu yazımda sadece kendim içimden geldiği gibi bir yazı yazdım.Anne ve Babalarımızın kıymetini bilmeliyiz onlar evin huzuru bereketi.

beyaz-melek-full-tek-parca-hd-izle-758.jpg