Bugün sizlere pratik bir tatlı önericem.

in #tr6 years ago (edited)

Sevgili okurlarım bugün sizlerle çok sevdiğim aside tatlısının tarifini paylaşmak istiyorum.Hem yapılışı kolay hemde çok lezzetli bir tatlıdır.Aside tatlısı için malzemelerimiz:2 çay bardağı pekmez,2,5 bardak su,1 su bardağı un ve süslemek için ceviz veya fındık isteğe göre tavada eritilmiş yağ şimdi tarifimize gelelim.Tencereye suyu,unu 1 çay bardağı pekmezi alıp topaklanmaması için iyice karıştırılır.Sonra ocakta iyice karıştırmaya devam edelim.Kaynamaya yakınken diğer bir çay bardağı pekmezi 'de katarak karıştırın.Kaynadıktan sonra kaselere boşaltın.Burası isteğe bağlı isterseniz soğukta servis edebilirsiniz sıcak olarak 'ta yiyebilirsiniz.Ben çok severek yiyorum ve sizinde mutlaka bu lezzeti tadıp yorumlarınızı bekliyorum bu arada yoruma çok açık bir insanım.İsteğe göre ceviz,badem,fındık gibi şeylerle 'de süsleye bilirsiniz.

aside-tatlisı.jpg

Sort:  

teşekkürler güzel bir tarif :)

ilginize ben teşekkür ederim lütfen takipte kalınız

Bu arada o güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.