Meyve tabağı hazırlamak.

in #tr6 years ago (edited)

Sevgili okurlarım her ne kadar yazılarımı özenle seç-semde yazılarımı okuyan ve yorum yapan az olduğu için Steemit' te daha az paylaşım yapmaya karar verdim.Çünkü Steemit 'ten beklentim daha yüksekti biraz hayal kırıklığına uğradım. Ama umutsuzluk olsa 'da tabii ki paylaşım yapmaya devam etmek istiyorum..Neyse konumuza geçelim bugün sizlere meyve tabağı tarifimi yazmak istedim .Tarifimiz için malzemelerimiz:1 adet portakal,1 adet kivi,1 adet armut,6-7 adet vişne,3 yemek kaşığı çekirdek içi,6-7 adet şeker portakalı ikiye bölüyoruz portakalın kabuklarından tabağın kenarlarını 'da süslüyoruz.süslemek için şekerde koyuyoruz ve isterseniz Hindistan cevizi ile süsleyebilirsiniz.Bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim paylaşım ve yorumlarınızı bekliyorum.Bu tarifim yaklaşık 20-25 dakika sürmektedir afiyet olsun.meyve.jpg