Mutlu Olmanın Sırrı

in #tr6 years ago

Öncelikle bizi neyi ve niçin mutsuz ettiğini bilmemiz lazım bence her şeyi biraz daha olumlu düşünmek lazım. Biraz daha keyif aldığımız şeyler yapmalıyız .mesela ben canım sıkıldığında bunaldığımda bağ evim var oraya giderim sesiz bir ortam olur kafamı dinlerim genede bunalırsam arkadaşlarımı çağırırım bu arada bağ evimizde sobamız var sobanın üstünde çayda demlerim harika olur tüm yorgunluğumu ve stresimi alır mutlu olurum.Düşünsenize sadece doğal bir ortam kus sesleri ve bağ evinde birde köpeğim var adı leydi onunla uğraşılırken çok mutlu oluyorum golden cinsi bir köpektir.Bide naçizane önerim spor yapmakta çok iyi geliyor.yani mutsuz olduğunuz şeyden uzaklaşın en önemlisi de kafaya takmayın ben öyle yapıyorum her şey olacağını varır boş ver diyorum.Trafik gürültüden uzak doğal ortamlar bahçeler kuşlar veya piknik yapılabilir.Bence her ne olursa olsun Ney canımızın sıkarsa sıksın hayat yasamaya değer the life is beatiful inşallah beğeneceğinizi ümit ediyorum bir sonraki konuşmamızda görüşmek dileğiyle kendinize dikkat edin ve hep mutlu olun.
Mutlu_2.jpg