3 Malzemelii😊

in #tr5 years ago

Merhabalar🤗
Bu ara birazcık mutfağa girmeye karar verdim :) girmekten kastım biraz çeşitlerimi artırmak istedim. Çok fazla bilmiyorum açıkcası,okul iş derken biraz geri kalmış olabilirim. En büyük etken de yurtta kalıyor olmak galiba.
Ama artık evdeyim hiç bir şey için geç değildir biz yeter ki isteyelim :)

Yemek sitelerinde geziniyorum işte sonra ‘3 malzemeli kurabiye ‘ yazıyordu dikkatimi çok çekmişti dedim 3 malzeme ya nolucak bir denerim dedim. 3 malzeme olması kolay olması anlamına gelmez belki ama kulağa hoş geliyor..

3 Malzemeli Kurabiye

• 3 su bardağı un
• 1 paket çikolatalı puding
•1 su bardağı sıvı yağ

Öncelikle yağ ve pudingi birbirine karıştırıyoruz. Sonra da unu yavaş yavaş ilave ediyoruz. Unu yediriyoruz, kıvamı bu şekildeydi. Nasıl anlatılır pek bilmiyorum da bildiğim kadar.
88055A2B-8329-4237-B013-AD3BE83E99F9.jpeg
Daha sonra üzen için ;
•beyaz susam
•yumurtanın akı
Küçük küçük yuvarlaklar halinde boş bir tabağa biraz yapıp beklettim.
F1EC8390-B956-4545-B0EE-EEB1E3D8F473.jpeg

Daha sonra da yuvarlak yaptığımız hamuru önce yumurta akına batırıp daha sonra da susama yatırıp yuvarlayıp elimizde tekrar yuvarlak yapıp pişirme tepsisini koyabiliriz..
134F4576-A815-42F5-A023-3AB7C5CDB1BE.jpeg
ABE347FB-8911-4B65-825F-2FAADE4CEA1F.jpeg
Ben tepsime yağlı kağıt koydum, hepsini yapıp yerleştirdim.
54E67051-546C-4161-B823-A0CD53E5CF40.jpeg
Sonra pişmesi için 180 derecede bir fırına verdim.
El emeği denir ya aslında çok anlamlı iki kelime insanın elinin emeği başka oluyor. Sonra dedim kendime satın aldıklarımdan ne farkı var. Hele ki severek isteyerek yaparsan gerçekten sevgimi kattım demek yerinde oluyor :)
İşte bu da son hali😇
8CB63896-7859-4A19-8073-18A20D4AEFAD.jpeg
O zaman bir çeşit daha kazandım:)
Yavaş yavaş genişletebilirim umarım ..
(Göründüğü kadar kolay oldu :))

Sort:  

elinize sağlık güzel olmuş:)
ben aynı tarifin çilekli pudingli olanını yapmıştım toz pembe kurabiyeler ve fırından yayılan o çilek kokusu çok hoştu:)
güllü tabaklar da çok nostaljikmiş:)

Teşekkür ederim 😊
Sıradaki kurabiyeler çilekli pudingli o zaman :)
Tabaklar tamamen annemden, anne mutfağı:)

Congratulations @myrose! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Valentine challenge - Love is in the air!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Hello @myrose! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Congratulations @myrose! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!