Neler Oluyor Hayatta #NOH

in #tr6 years ago

BOTLARI DÜZENLİ KULLANMAK GEREKİYOR

enter image description here

Hesabımdan günlük blog atmamın düzenli hale gelmesine dair karar vermemle birlikte bunu zaten yapan kişileri örnek alarak yola koyuldum. Yok çok sıkıcı olmaya başladı ama en başından berş burada sabrın önemli olan en kilit şey olduğunu düşünenlerdenim. Bloglarımın oylanmasını arttırmak ve SP elde etmek için botlara para vermeyi düşünsem de tüm botları tek tek inceleyemiyorum. Şimdilik denemeye devam ettiğim 3-4 bot var. Eğer güzel düzenli bir tane ya da iki tane olursa blogları atar atmaz parayı da atar kurtulurum diye düşünüyorum. Bakalım neler olacak bu uzun yolda.

BLOK ZİNCİRİ

enter image description here

Huawei blockchain tabanlı akıllı telefon için Sirin Labs ile anlaşmalı olabilir.

Bir telefonun blok zinciri ile çalışması demek ne anlama geliyor ben pek anlayamıyorum ama gelişmeler güzel. Huawei kullanan arkadaşlarımın da olduğu bir ortamda tartışıldı bu konu. Markanın zaten diğer markalara göre son zamanlardaki artışı çok daha fazlaymış. Sirin Labs bundan önce blok zinciri teknolojisiyle telefon çıkarma çalışmalarına başladıklarını duyurmuştu. Dilerim başka markalar da bu teknolojiyi bir an önce anlayıp benimseyerek kullansınlar.

resim kaynağı 1
resim kaynağı 2

Sort:  

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.