Şehirden uzaklaşıp doğaya açılmak |

in #tr6 years ago (edited)

Ben İstanbul'da doğdum büyüdüm. İstanbul memleketimizin bir parçasıdır ama aslında taş parçasıdır. Ağaç görünce mutlu olacak derecede betonlaşmış bir koca şehir...

Kartpostallarda ve internette doğayı görerek tatmin olmaya çalışan bir özgür ruh hayvanat bahçelerinde kafes içindeki hayvanlara "yaşam ortamı" diye sunulan bir kaç parça dal gibi geliyordu. Yetersizdi, kafeste hissediyordum kendimi.

Koptum o şehirden, insanlardan, sahte dostlardan. Doğaya attım kendimi. Gerçek sevgiyi insanlarda arayınca sonbaharda bir yaprak gibi sararıyor, ölüyorsunuz. Ben sevgiyi dalına tutunmaya çalışan bir çiçekte gördüm, o çiçeğin ölüp bir baba gibi tomurcuklarıyla ailesine hayat vermesinde gördüm.

Sanırım benim için 'romantizm' doğadan ibaret.

23667650_400267983725415_3837112014036008960_n.jpg


                                                                Takipte kalın, geri geleceğim!       • Art blog: Steemit.com/@rewossky                   • Instagram  instagram.com/rewossky