Necrosahin Veda

in #tr6 years ago

Source

Merhaba arkadaşlar,

Bugün başlıktan da anlaşılacağı üzere veda etmek için bu yazıyı kaleme alıyorum.

Yaklaşık 7-8 ay önce bu platforma katıldım. Acısıyla tatlısıyla beraber birçok gün geçirdik. Ancak birçoğunuzun bildiği üzere 4 aylık bir oğlum var. Ve Steemit öyle bir hal aldıki aile yaşantımın önüne geçmeye başladı. Oğlumun bir daha göremeyeceğim bu anlarından çaldığımı farkettim. Ayrıca kişisel ve ailevi sosyalliğimden çok şey kaybettiğimi gördüm. Bu sebeple bırakma kararı adım.

Steemit'e başladığım ilk günden şu ana kadar bir çok sancılı süreç geçirdik. Bir çoğunuzun olmasa bile eskilerin malumu olduğu olaylar. Bu süreçlerde yıprandık, yorulduk. Kendimizden çok şeyler kaybettik. Küslükler oldu, yeni dostluklar, arkadaşlıklar kuruldu. Belki bazıları rahatsız olacak bu yazdıklarımdan bilemiyorum ama içimde de kalsın istemiyorum. Lütfen aranızdan ayrılan biri olarak beni anlayışla karşılayın.

@fakire1sadaka, @rdvn, @damla, @keepcalmandread, @by-yesilbag, @fetch, @tarikhakan55 ile çok güzel bir dostluğumuz olduğuna inanıyorum. Buradan her birine tüm destekleri, yardımları ve en başta insanlıkları için teşekkür etmek istiyorum. Güzel bir ekip ve çok çalışıyorlar. Kendilerinden çok şey kaybetmek pahasına çok çalışıyor. Çok değerli insanlar her biri. Onların kıymetini bilin lütfen.

@kusadasi grubuyla benim ilk katıldığım dönemlere rastlayan problemler yaşamıştık. Benim gördüğüm ve gözlemlediğim kadarıyla güzel bir sistem kurup işletiyorlar. Hak edene hak ettiğini vermek lazım. Bana ters ya da değil. Durum bu. Bu platforma tamamen parasal odaklı ve yatırım yaparak/ yatırımlarını gün geçtikçe büyüterek yaklaştıklarını görüyorum. Kendilerini tebrik ediyorum.

Bir çoğunuzun bildiği üzere @utopian-io platformu kuruldu ve insanlarımız bu platformdan ciddi kazançlar elde etti. Ama en önemlisi bir çok Türk kendine yönetim kademesinde supervisior, moderator ünvanlarıyla yer buldu. @utopian-io'da moderatörlük görevini yapmış birisi olarak konuşuyorum. Orada çalışmak yerine katkı paylaşsalar, emin olun bu supervisior ve moderator arkadaşlar daha fazla kazanırlar. Bu görevlerden gelen rakamlar gerçekten platforma katkı sağlayanlarla kıyaslandığında çok komik rakamlar. Onlar o görevlerdeyse ve sizler için mesai harcıyorsa bilinki aynı zamanda yeri geldiğinde bu topluluktaki insanların hakkını savunabilmek içindir. Yoksa dediğim gibi bakıldığında kazanılan birşey yok ortada. Onlara karşı saygılı olun lütfen. Çok ağır ithamlarla karşı karşıya kalabiliyorlar. Ve emin olun bunu haketmiyorlar. 

Diğer bahsetmek istediğim konu @dlive. Yeni kurulan, daha doğrusu yeni gelişen bir proje olarak bakıyorum. Yanılıyor olabilirim ancak gözlemlerim şu yinde; @deathwings, @redjebi gibi bizlerden insanlarımız bu projeyi tahminimce aldığı çeşitli destek yada yatırımlar ile kurdular. Yada bizzat kurulum aşamasında bulundular. Eğer böyle bir durum varsa, bu çok dillendirilmeme nedenini çok net bir şekilde anlayabiliyorum. Steemit'teki deneyimim bana gösterdi ki biz birbirimize destekten çok köstek olmasını seviyoruz çoğunlukla. Eğer durum gözlemlediğim şekilde değilse bile @dlive ekibinin söz sahibi olunan yönetim bölümlerindeki Türk popülasyonu gerçekten taktir edilesi. Herşeyini geçtim, bizim insanımız ve bizlerin dilini konuşuyor.  Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim. Ayrıca bu projeye katılmanızı da tavsiye ederim. Ben şahsen büyük gelecek görüyorum bu projede. Şahsen teknik sebeplerden dolayı fazla aktif olamadım. Yani en azından canlı yayın aşamasında.

@espoem'e @utopian-io 'daki moderatörlük görevimden ayrılma talebimi ilettim. Kendisine bir kezde herkesin huzurunda beni ekibine kabul ettiği için teşekkür ederim. Kendisiyle çalışmaktan büyük keyif aldım ve onur duydum.

Bu yolun başından beri çeşitli küslükler yaşandığından bahsetmiştim. Kırıcı sözler sarf edildi, yanlış anlaşılmalar oldu. Ben hatırladıklarım ve ulaşabildiklerimle iletişime geçip helallik istedim. Kimisi cevap verdi, kimisi vermedi. Ama işin özü her ne kadar burası para kazanılan bir platform olsa da insanlığımızı asla kaybetmemeliyiz.

Ulaşamadıklarım ya da hatırlayamadıklarım olmuştur. Bende insanım arkadaşlar. Ve doğal olarak unutabilirim. Bu yüzden varsa öyle birileri hepsinden ayrı ayrı helallik istiyorum. Helal etmezseler de canları sağ olsun ne diyim.

Aslından bütün yazımın özüne bakıldığında bizlerin istedikten sonra neleri başarabileceğiyle ilgili. Yeter ki isteyelim. @dlive, @utopian-io, @dtube ve benim daha bilmediğim birçok yerde Türkler yönetim kademelerinde bir yerdeler.  Bizde bu potansiyel mevcut. Yeterki dışarı çıkarmasını bilelim. Ve en önemlisi de azıcık cesaret...

Son olarak @monomyth, @steeminator3000, @oendertuerk, @kalvas, @nomad88, @omeratagun, @omersurer, @kwonn, @irfandemirel2084 'e desteklerini ve yardımlarını esirgemedikleri, her sorumu büyük bir sabırla cevapladıkları ve bana katlandıkları için ayrıca teşekkür ederim.

Hesabımın posting keyini birkaç arkadaşla paylaştım. Fırsat buldukça oylayacaklar sizleri.

Gölcük'e yolunuz düşerse mutlaka beklerim. TR yönetimi içerisindeki görevlerimden de ayrılarak yazıma son veriyorum. Bir kusurumuz olduysa affola. Hakkınızı helal edin. Her şey gönlünüzce olsun. Hepiniz Allah'a emanet olun.



Sort:  

@necrosahin, Contribution to open source project, I like you and upvote.

seni ileride geri görme ümidiyle allah emanet ol kardesim, hakkini helal et ;)

Yolunuz açık olsun. Siz de hakkınızı helal edin. Tr grubu için yaptıklarınız adına teşekkür ederim. İnşallah tekrar aramıza dönersiniz. Her şey gönlünüzce olsun. :)

Aile herşeyden önemli
Elbette küçük yavrun seninle zaman geçirmeyi ve seni yanında görmeyi ister bekler ve hakkıdırda.
Ben kendi adıma iş gibi görmek istiyorum burayı
Yani ben burda da çalışıyorum. Aşırıya kaçmamak maalesef elimizde değil çünkü bize buradaki türk kardeşlerimize arkadaşlarımıza hizmet etme görevi layık görüldü. Elimizden geldiğince destek olmaya çalıştık ve bazen hiç farkında olmadan geceyi sabah ettik bilgisayarın başında.

Kazanmadıkmı? Elbet kazandık
Ama şöyle bir artı eksi yapsak sanırım eksiler üstün çıkar diye düşünüyorum ama sonra aklıma sen geliyorsun @necrosahin. buradaki dostluğumuz arkadaşlığımız muhabbetimiz ve hatta seni @fakire1sadaka ile birlikte ziyaret ettiğimizde sanki kırk yıllık dostumuzsun gibi bizi karşılaman sarılman ve samimi bir muhabbet etmen ve en önemlisi bize çay ısmarlaman geliyor aklıma ve diyorum ki eksisi ne kadar çok olursa olsun buraların bu platformun bu dünyanın, sen ve senin gibi güzel insanlarla kurduğumuz bu sağlam arkadaşlık bağı ne kadar eksi si olursa olsun bu ortamın, hepsinden ağır basıyor. İyiki girmişim steemite iyiki tanımışım seni ve yolum ne zaman geçecek olsa izmitten artık bir kapımda burda var diye gönülden düşünebiliyorum senin sayende.

Teşekkür ediyorum hacı abi sana; Burda bizi yönlendirdiğin için, bize yol gösterdiğin için, sorularımıza sıkılmadan samimi cevaplar verdiğin için, telefon numaranı direk atarak discorddan ulaşamazsan burdan ara ne istiyorsan ne zaman istiyorsan rahatsız et kardeşim dediğin için. Destek olduğun için, dostum olduğun için ve en önemliside bana çay ısmarladığın için.
Seni seviyoruz hacı abi. ALLAH a emanet ol.

Yerin dolmayacak biliyorum. İNŞAALLAH sensiz çok yalnız kalmayız buralarda.

Ve hacı abi varsa benim hakkım üzerinde senin (ki olduğunu ben düşünmüyorum) helali hoş olsun. Asıl sen bana helal et hakkını çünkü hakkın çok üzerimde.

Hüzünlüyüm o yüzden çok konuşamıyorum kusura bakma 😢

Haydi ALLAH a emanet ol kal sağlıcakla.

.....By_YesilbaG.....
.Ahmet YEŞİLBAĞ.

Tr grubu için yaptıklarınız takdire şayan işlerdi. Moderatörlük görevini en iyi şekilde icra ettiğinizi ve size ulaşmak istediğimizde güzel, anlayışlı ve faydalı cevaplar verdiğiniz aşikârdır. İnşallah tekrar bu platformda sizi görürüz. Çocuğunuzla mutlu ve huzurlu bir yaşam surmenizi ve güzel anılar biriktirmenizi canı gönülden Yüce Allah'tan niyaz ederim. Allah'a emanet olunuz sayın hocam bizim hakkımız helaldir, siz de helal ediniz.

Üzüldüm...
Yolunuz açık olsun
Herşey gönlünüzce olsun :(

yolun açık olsun reis umarım ailenle mutlu zamanlar geçirirsin senden öğrendiğim çok şey var sen hakkını helal et umarım hayatta herşey istediğin gibi olur seni özleyeceğim :)

Dost a veda edilip hoşçakal denmez
O sebeple yakında görüşürüz diyorum...

eyvallah Üstad hakkını helal et kendine iyi bak...

hakkını helal et, necro baba :)

Her şey gönlünüzce olsun kendinize iyi bakın.

yolunuz açık olsun.. Rabbim evladınıza hayırlı ömürler versin.

diablo da görüşürüz necro sahin abi :D yolun açık olsun , gönlün tebessümlerle dolsun

Bu yazılara yorum yapmayı cevap vermeyi tercih etmedim bu güne kadar, Bunun sebebi geri dönme ihtimalin olmasıydı abi. Aile her şeyden önemlidir buradan diğer arkadaşlarıma da şunu söylemek isterim ailenizin önüne hiç bir şeyin geçmesine izin vermeyin kaybolan zaman geri gelmiyor malesef. Aileni seçtiğin için seni tebrik ediyorum abi ilerleyen zamanlarda seni tekrar aramızda görmek dileğiyle...

Hakkım varsa helal olsun. Sizde hakkınızı helal edin. Siz ve sizin gibi tecrübeli arkadaşlardan çok şey öğrendim. Allah razı olsun hepinizden. Tr ailesine yapmış olduğunuz katkılarınızı hiç unutmayacağım .Umarım bu ayrılık kısa sürer. Tekrardan aramıza dahil olursunuz ustad @necrasahin.

Greetings of friendship. I follow you