You are viewing a single comment's thread from:

RE: DUYURU !

in #tr7 years ago (edited)

Şimdi bize yeni üye mi lazım? İlk katıldığımda bunun sıkıntı yaratacağı söylenmişti. Bu sebeple tam anlayamadım. Tam olarak yapmamız gereken yeni üye çekmek mi topluluğa? Yanlış birşey yapmamak adına soruyorum.

Sort:  

Evet yeni kişiler katılımıyla büyük bir toplum oluşturmalıyız ki destek alabilelim. Türk topluluğuna destek çıkılması için yardım istediğim yerlerden aldığım cevap bu benim.

Anladım @baharoba hanım. Küçük bir topluluk olarak destek taleplerimiz fazla ciddiye alınmıyor, büyüyün öyle gelin diyorlar kısacası :) Çevreme kontrollü şekilde yayarım. Yavaş yavaş yeni üyeler edinir topluluğu büyütürüz. Ama kontrolsüz şekilde internet sitelerinde paylaşımına karşıyım. Bu işi gerçekten layıkıyla yapacak kişilerin bu platforma davet edilmesi önemli.