Yetinememek

in #tr6 years ago

huzur.jpg

Kendisi ile birlikte bakarken huzur bulduğum bu doğa harikasını ölümsüzleştirmek istemiştim. Bulutların ve dağların göl üzerinde ki kusursuz yansımasından ve etraftaki muazzam sessizlikten bahsedip sarılmıştık. O an böyle bir huzur ve mutluluğu bir daha hissedemeyeceğimi düşünmüştüm. Birçok defa bu derece huzur ve mutluluğu yaşamışlığım oldu. Fakat artık o yok ve ben kendim ile ilgili varlığımı bile sorgulamaya başladım.
Sigaradan haz etmezdi. Bende bırakacaktım fakat şimdi 2 ile 3 paket arası içer oldum.
Gezdiğimiz gördüğümüz yerlerde "Bensiz gelirsen canına okurum" demişliği var. İş ve ev arası mekik dokuyorum.
"Çok güçlüsün, neler yaşamışsın pes etmemişsin hep böyle kal olur mu?"dedi. Bende b*k var gibi "olur" demiştim. Güçlü değilmişim. Dik durmaya çalıştıkça darbeler daha sert oluyormuş...