Gobaba Üyeliği ve KYC Onayı

in #tr6 years ago (edited)

Bu yazımda, Londra merkezli bir Türk borsası olan gobaba.com'a üyelik adımlarımı anlatmak istiyorum. En başta siteden biraz bahsedelim. Türk lirası ile direkt Steem alabilme avantajıyla ön plana çıkan sitenin, sade ve göze hoş gelen arayüzü/tasarımı da kendini belli ediyor. Okuduğum yorumlarda fiyatların kullanıcılar açısından rekabetçi ve uygun olduğu söyleniyor. Şu anki yazının konusu gibi, Cointurk projesi kapsamında @kusadasi ekibiyle ortak yürütülen çalışma ve projelerin bizim gibi steemit kullanıcıları açısından oldukça avantajlı olacağına inanıyorum. Diğer kullanıcılara nazaran fazladan bir iletişim noktamızın daha bulunması her zaman iyidir. Bu bağlamda @kusadasi ve ekibine teşekkürlerimi iletiyorum.

Üye oluşumun hikayesine geçersek; öncelikle Cointurk referans linki ile gobaba üyeliğimin ilk adımını attım. Önce hesabım oluşturuldu:

3.png

Ardından profilimin onaylanması için gerekli pasaport, sürücü belgesi veya kimlik kartımdan birinin taratılmış görüntüsü istendi. Kimlik kartımın önlü ve arkalı yüzünü paylaştım, akabinde de daha önce çekmiş olduğum bir selfie fotoyu bilgisayarımdan ekledim. Ve onaylanma işlemi böylelikle tamamlanmış oldu:

4.png

2.png

  • E-mail adresim soyadımı da barındırdığı için görsellerde kimi yerleri karalamak durumunda kaldım. Anonim kalma hakkımı kullanmak istiyorum sayın yargıç. 😊

Kendi referans linkim: https://www.gobaba.com/?ID=MOFYLLEV
Cointurk referans linki: https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk

Görsel kaynak: 1

Sort:  

Congratulations @netknight! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!