You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden Türklerden Steemitte Bir Bok Olmaz

in #tr6 years ago

kaptan, şu başkasının yazısına misal 0.10'luk bot atma fikri cidden hoşuma gitti. oy gücümüz yok ama sbd'miz de mi yok, çoğunlukla var. en azından bunu yapabiliriz.

genel olarak yazdıklarında da cidden acayip derecede haklısın. bu kadar kısa sürede gayet iyi gözlemlemişsin tr topluluğunu. ben de açıkçası bu oy gücü konusunun ciddi bir problem olduğunu sorgulamaya başladım bugünlerde. örneğin yatırım yapayım dedim, gobabaya baktım 3000 tl'ye 0.03 felan oy gücün oluyor, şaka gibi. steemit bu steem power olayını abartmış bence ya. içerik oluştur, para kazanacaksın deniliyor ama bunun bizim toplulukta olmayacağı çok bariz. sonra durup düşünüyorum. (sayıları az da olsa) bu kadar kaliteli, yetenekli, donanımlı insan halen nasıl daha burada diye. buranın potansiyel geleceğine mi inanıyoruz anlamadım gitti doğrusu.

Sort:  

Kısa sürede dediğin ocaktan beri buradayım ben :D
Potansiyel geleceği değil de mesela eyüp ve ben yukarıda dediğim gibi beğendiğimiz yazılara falan bot atıyrouz. En azından insanları tutmaya falan çalışıyoruz buralarda.