You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çiçeklerin Şahı : Kasımpatı

in #tr5 years ago

haha hocam siz ne tatlı bir ailesiniz böyle ya, maşallah. keşke bütün ailelerin tartışmaları böyle olsa. eşinize bile dahi, bilimsel gerçekleri son ana kadar savunma konusundaki azminize hayran kaldım. harikasınız hocam 👏

krizantem konusundaysa, eğer ben okuduğum bölüm olan peyzaj mimarlığı'nda haylazlık etmeseydim belki de şu an size, krizantem budamasının nasıl yapılması gerektiğini tam anlamıyla anlatabilirdim. ama artık farklı bir yola girdiğim için peyzaj artık bana çok uzak bir kelime, hatta ne hali varsa görsün.

sonuç olarak çok iyi bir içerik olmuş, elinize sağlık.

Sort:  

Çok teşekkür ederim bu güzel yaklaşımın ve yorumun için :) Beni boşver de eşim ve oğlum gerçekten çok tatlıdır. Videodan bellidir acayip gıcık biriyim aslında :D :D. Tartışmalar elbette her zaman bu kadar soft olmuyor takdir edersin ki. Ama genel tartışma sertliği ortalaması aşağı yukarı bu kadar oluyor işte. Bilim gerçekleri söylüyor. Bundan kaçış yok. Allem de etsek kallem de etsek, eninde sonunda naparsak yapalım bizim düşündüğümüz ya da istediğimiz değil nihayetinde doğanın söylediği şey gerçek oluyor. Dolayısıyla şu kısacık ömür denen şeyde biz de bildiğimiz doğa gerçeklerini eşimiz de olsa dostumuz da olsa inatla haykıra haykıra söyleyebilmeliyiz.

Aslında videoda da söylemeye çalıştığım gibi krizanteme çok özel bir budama yok. Dibinden ölü dalları kesince budama oluyor. O değilde benim oğlanın videonun son saniyelerindeki metalci tavrını gördün mü?! :) :) :) :)

haha evet, son anlarda bir randy blythe gördüm sanki. ama neyseki kısa bir sürede pepe moduna geri döndü, maşallah diyelim :)

Hakikaten ya bak güzel benzetme. Ufak lambofgod mı desem benimkine bundan sonra :)

en azından yarın öbür gün kendisine, okuldaki ya da mahalledeki çocuklardan ana kuzusu gibi bir sataşma gelirse, "hayır ben Tanrı'nın kuzusuyum ulaan" diye cevap verebilir :)