Merhaba Ben Geldim :)

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar steemit'e yeni üye oldum.Umarım bu platformda başarılı yazılar yazmayı başarabilirim.Küçüklüğümden beri günlük kendi kendime denemeler yazmaktan çok hoşlanıyorum.Aslında yazdığım denemeleri başka bireylerle paylaşmaktan hoşlanmıyorum.Lakin anonim bir şekilde bu site üzerinden paylaşım yapma fikri kulağa gerçekten çok hoş geliyor.

Hayata 1997 yılında Muğla'da gözlerimi açtım.21 yıllık yaşamım gerçekten büyük dramlara sahne oldu.Henüz 5 yaşındayken annemi kaybettim.Daha sonra 15 yaşıma geldiğimde babam aramızdan ayrıldı.Tüm bu zorluklarla mücadele etmemdeki ana unsur ise yazmak oldu.Umarım ilerleyen zaman diliminde yazılarım ile bu platformda başarılı bir yazar olmayı başarabilirim.Açıkcası bu yazımı yazarken biraz heyecanlandım.Şimdilik benden bu kadar.Daha sonra görüşmek üzere.

Sort:  

nice post

This comment has received a 0.13 % upvote from @speedvoter thanks to: @rayhankabirs.

Merhabalar hoşgeldiniz :)


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Hoşgeldiniz, umarım keyif alırsınız burada. Kafanız takılan soruları istediğiniz zaman buradaki herhangi birine sorabilirsiniz, elimizden geldiğince cevaplamaya çalışırız ;)

Hoşgeldiniz @nofilter , uzun vadeli düşünerek güzel paylaşımlar, güzel birikimler için iyi bir platform diye düşünüyorum.

aramıza hoşgeldiniz🙋‍♀️

merhaba @ nofilter42 steemit hoş geldiniz!

giphy3.gif