Borsada Kaybetmemenin Yolları -15

in #tr6 years ago

man-220969_960_720.jpg

Sizi Kendisine İnandırmayan Projelerden Uzak Durunuz!

Bitcointalk forumunu bilirsiniz orada sıkça belirtilir, "bedava peynir sadece fare kapanında olur". Asla unutulmaması gereken önemli bir cümledir kendisi. Bir çok proje ile tokenler piyasaya çıkmakta, incelediniz ve pek inandırıcı gelmedi size veya tam olarak projeyi anlamadınız. Bu tür projelere yatırım yapmanız anlamsız bir durumu meydana getirir. Düşünün siz inanmadınız ama kumar oynar gibi yatırım yaptınız. Ya bir başkası da sizinle aynı durumdaysa projeyi anlamamışsa yatırım yapma ihtimali ne kadardır ki.

İnanmadığınız ve iyice araştırmadığınız projelere yatırım yapmayın, uzak durun. Mantıklı adımlarla kazanacağınız 3x, size vaad edilen ama gerçekleşmesi mümkün olmayan 20x'lik bir kazançtan çok daha makbuldur.


"Borsada Kaybetmemenin Yolları" adlı yazı dizimde bugün 15. sayıya ulaştık. Önceki yazılarımı okuyarak bilgilenmekten, yeni yazılarımı beklemekten sıkılmamanız dileğiyle.



Sort:  

bence kaybetmemek diye bir ihtimal yok. şöyle bir ihtimal var hiç bulaşmamak :)

Sizinkisi en temiz olanı, tr de insanımızın büyük bir çoğunluğu kolay yoldan para kazanmak derdinde. Üstüne üstlük bunu heyecanla sabırsızca bu yolda paralarını düşünmeden harcıyor. Bi kısmına dur dedirttiysek bana yeterli. Bu arada bende Trabzonluyum discordda kayıtlı iseniz bana ulaşabilir misiniz. Kullanıcı adım discordda da aynı.

inş bi kısmı bırakmıştır. bende kayıtlıyım discorda, benim de kullanıcı adım aynı. sende bana ulaşabilirsin. trabzonun neresinden merak ettim :)

Bulamadım sizi discordda

ben bulayım seni msj atayım

bende seni bulamadım discord tagın nedir benim ki 1593. bu sayıyı arkadaş ekleye yaz beni bulursun

Hiç aynı grubumuz yok sanırım ondan çıkmıyor https://discord.gg/Pq9kbW bu linke katılırsanız ordayım

Tavsiye ve önerileriniz için teşekkür ederim. @oguzhangazi

İşinize yarar umarım çok teşekkürler

Selam hocam sürekli sizi oylayan kişi kimdir acaba?

Bu nasil soru boyle ???

3 kere yüksek miktarda vote almışsınız. Bu oylayan kişi neden oyladı sizi? Kısaca sndbox gibi bir şey mi?

Hayır sndbox üyesi değilim henüz

Deyerli bilgiler için teşekkür.

rica ederim. :)

bilgilendirme icin tesekkurler

Bilgilendirme icin tesekkurler..

mantıklı 3x lik bir öneri projeniz varmı :)

amann bu tarz tavsiyeler çok fena karşılık buluyor. Benden çok sizi ikna edicileri bulmanız daha mantıklı olacaktır

eğer ico halindeyken 1-10 satoshiden alabildiyseniz 100-200 olunca x100-200 olur. çoğu kişinin yükseliş serüveni bu şekilde.

bilinen bir borsada işlem yaparak ocak-şubatta alım yapanlar şu anki hareketsizliğin sebebi yüksekten alıp zararını kapatmak isteyenlerin satmayışıdır.

birde 2017'nin son aylarında tüm paraların tavan yaptığı bir zaman da alanlar var ki, hangisine yanılsa az?
diğer etken de kardan zarar edenlerin satmamasıdır.

bu darboğaz umarım hazirana sarkmaz!

en temizi al-unut (en az 1 sene) yatırımı, diğer şekilde sürekli stres!

kolay gelsin.

Bilgilendirme icin tesekkurler 👏