You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kara Kalem- Kedi Çizimi/Black Pen - Cat Drawing

in #tr6 years ago

Değerli @maonx , oldukça yeteneklisiniz tebrik ederim. Maalesef benim çizim konusunda hiç yeteneğim olmadığı için, böyle örnekleri imrenerek izliyorum. Dlive 'de canlı yayın yaparak çizim yapanlara oldukça ilgi olduğunu görmüştüm. (dlive artık burada yok ama faaliyetine lino blockchain'inde devam ediyor) veya dtube de çizimlerinizi canlı yayın veya klip olarak yayınlarsanız ilgi çekebilir. Ben de gerek izleyerek gerek oy vererek destek olmaya çalışırım. (eminim diğer Türk arkadaşlarımız da aynı şekilde destek olur)

Sort:  

İlginiz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim @oguzhanon. Daha önce dtube'u kullanmaya çalıştım ama oraya video yüklemek tam bir işkence. Bir saat yüklenmesini bekliyorsun, her şey hazır yükleye basıyorsun hata veriyor. Defalarca tekrar edince bu insan çileden çıkıyor. Lino'yu hiç bilmiyordum. Bi bakayım ona. Bu arada ben de öyle profesyonel çizimler yapmıyorum. Öylesine karalamaya çalışıyorum işte:) Ama hevesliyim kara kalem çizimine. Gün geçtikçe daha iyi olacak inşallah...
Çok teşekkürler:)

Rica ederim, yeteneğinizle layıksınız, discord kanallarına (dtube , dlive vb.) katılarak orada da her türlü bilgilendirmeyi bulabilirsiniz, soru sorup yardım alabilirsiniz. Çalışmalarınız bana göre gayet ama dediğiniz gibi zamanla daha da iyi olacaktır eminim. Yeni postlarınızı ve videolarınızı bekliyeceğim. İyi çalışmalar @maonx