Bu post'ta kendimi tanıtıyorum :) Ömer BAĞCI kimdir ?

in #tr6 years ago

Aslında kendimi anlatmayı fazla beceremem ama klişelerden başlama yaparsam arkası gelir diye düşünüyorum 😁

1991 yılı Eylül ayında Kayseri/Yahyalı ilçesinde Dünya'ya geldim. İlk, orta ve lise yıllarımı Yahyalı ilçesinde tamamladım. Gaziantep'te yüksek okul bitirerek görevime daha 20 yaşına gelmeden başladım. Batman ilinde 4.5 yıl şark görevi olarak, İzmir'de de yaklaşık 2.5 yıl olmak üzere 7 yıldır memur olarak çalışmaktayım..

IMG_20170420_172638.jpg

Sokakta çalışarak büyüyen çocuklardanım ve ilk okuldan bu yaşıma kadar sürekli olarak farklı işlerde çalıştım. Bunlar sırayla ; Tartı işi , ayakkabı boyacılığı, fırın , bulaşıkçılık ve internet cafe kasiyerliği..

7 yıldır memurluk mesleğimi severek yapıyorum ve yanında ek işler de yapmak zorundayım. Halehazırda ağ pazarlama sektörünü ve dijital pazarlama sektörünü seviyorum ve bu alanlardan ek kazanımlar elde ediyorum , hem maddi hem manevi olarak :)

Beşiktaş Futbol takımını tutuyorum , başak burcuyum ve kafa olarak yenilikçi ve titiz biriyim.
Herhangi bir özel yeteneğim olmasa da girişimcilik konularında kendi çapımda söz sahibi olduğum yerler var. İlgi alanlarımı özel bir yeteneğe çevirme özelliğim var diyebilirim :)

IMG-20170129-WA0006.jpg

Arkadaşlarımca başarılı biri olarak tanınsam da , başarısız olduğum bir çok nokta da vardır. 2015 yılında girişimde bulunduğum bir işte yüklü bir miktar para kaybettim ve bunu toparlama benim 3 yılıma mâl oldu. Hala da etkileri sürmekte ve toplanan gereken bir çok yer var ama eskisi kadar değil giderek azalmakta.

IMG_20170116_203658.jpg

Sürekli bir çok şeyi hakkında düşünce halindeyim ve sürekli bir şeyler düşünürüm. Çoğu zaman bu düşüncelerim beni geceleri uykusuz bırakır. Peki neler düşünürüm; aslında bir çok insan gibi gelecekte neler yapabileceğimi , ne yaparsam insanlara ve kendime faydasının olduğunu ve en çok da bu Dünyaya niçin geldiğimi sorgularım.
Şöyle bazen dönüp yaptığım şeylere bakıp , bu Dünyaya bunları yapmak için mi geldim ? Sorusunu sorarım en çok.
Ama bunu genelde yanımda olan insanlara hissettirmem aksine çok eğlenceli olarak bilinirim :)

FRT_4796.JPG

9 aylık evliyim ve huzurlu bir yuvam var Elhamdülillah.

Ayrıca kültür olarak, gezmeyi, kitap okumayı, araştırmayı, yazmayı seven birisiyim. Futbol , PlayStation, borsa sosyal medyanın olduğu her mecrada aktif birisiyim.

Yeni insanlarla tanışmayı severim ve kısa zamanda arkadaş olurum.

Daha fazla yazacak çok şey var ama kendim için genel olarak bunları söylemeliyim.

Aslında bu postu en başta ilk paylaşım olarak yazmayı düşünüyordum ama durumlar farklı gelişti. Kendimi bugün hazır hissettim ve birbirimizi tanıma amaçlı herkesin bu şekilde bir postu , kendi steemit hesabında yayınlaması gerektiğini düşünüyorum.

IMG-20161230-WA0002.jpg

Ben Ömer BAĞCI, mini otobiyografimi okuduğunuz için gerçekten çok çok teşekkür ederim. Umarım sizi sıkmamışımdır Umarım bir gün ortaya çıkan ortak bir noktamız vasıtasıyla tanışırız 😉

Desteğinizi bekliyorum 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Kendinize iyi bakın , hoşçakalın. 🤗

Sort:  

Tanıştığıma memnun oldum , çok iyi birine benziyorsunuz. :)

Güzel bir tanıtım yazısı olmuş emeğinize sağlık ☺️
Hayat hep bir sınav, iniş ve çıkışlarla dolu. Önemli plan elindekilerin kıymetini bilebilmek ve geçmişten ders alarak geleceği yaşayabilmek. 😃 Hayat yolculuğunuzda eşiniz ve yeni gelecek minik üyelerle mutluluklar dilerim 😊

Tekrar hoşgeldiniz,kendinizi ve ilgi alanlarınızı anlatan bir yazı olmuş.Sizi daha iyi tanımış olduk.steemit yolculuğunuzda başarılar dilerim.

Hoş geldiniz tekrar..
Formalı ilk fotoğraf harika 🦅🦅🦅
👏👏👏

Tanistigima memnun oldum Ömer Bagci. Basak burcu en sevdigim burc dur. Basak burcundaki kisilerin Titiz temiz ve simetrik olmalarina bayılıyorum :)))
Allah mutlulugunuzu daim kılsın steemit de iyi bir yerlere gelirsin umarim.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 30 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif