Döküldüm. Ama sen, çiçek açmadı dersin. De ki, çiçek olayım.

in #tr6 years ago (edited)

Döküldüm. Ama sen, çiçek açmadı dersin. De ki, çiçek olayım.


23004690_1872429046105362_122014136407847034_o.jpg
@Moda, Istanbul


Solmuşum bugün yine,

Binbir defa yağmur yağmış da,
Üzerime tek bir damlası gelmemiş kadar kurak toprağım.

Yeni tomurcuklara bakakalırken,
Boynum bükülmüş bugün ;

Yapraklarımın da gücü yitmiş bak,
Yani dökülecek gibiyim en ufak rüzgarda.

Ah, kökümden uzar mı yeni bir çiçek
Yağmurun bana da değeceği bir topraktan çıkarak,

Açar mıyım, umut saçar mıyım güneşe karşı bir gün ?

Şayet bugün o gün olmayacaksa
Ne uğruna bekliyorum rüzgarı ?

Sanırım kendimi silkeleyecek gücü kalmamış köklerimin.
Zira yapraklarım da epey azaldı,

Bugün fark ettim, biliyor musun.

Belki de çiçek değildim hiç,
Kendimi incinecek bir çiçek sandım.


Sort:  

Ahh beklememe rağmen, bu dizeler sarstı beni! kısa bir hayatın, uzun hikayesinin, özeti gibi... Ne diyebilirim ki @overmybrain yüreğine sağlık 👍🏽

Dizeler hep sarsıntımızı anlatmıyor mu zaten. Biz de onları okuyup, rüzgarın sandığımızdan kuvvetli estiğini fark ediyoruz zaman zaman. Senin de yüreğine sağlık :)

This post has been resteemed by @msp-turkey courtesy of @myego13 from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

istanbul ve şiir birbirinize çok yakışıyorsunuz :)

Istanbul şiirin en yakın arkadaşlarından sanırım :)

Çok güzel, elinize yüreğinize sağlık 👏👏

Cok teşekkürler :)

Ellerine saglik @overmybrain, süper olmus !

Merci canım benim :-*

Belli ki parlak bir güneş ama var sadece siluet var. Hoş bi tezat.

Hayat tezat dolu. Onları görüp benimseyebilenlere selam olsun :)

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @myego13 from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Elinize sağlık.