MUHTEŞEM BODRUM GEZİMİZ!!!

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar,
Size 1 hafta önce gerçekleştirdiğim Muğla Bodrum gezimi anlatmak istiyorum. Öncelikle gerçekten gezilip görülmesi gereken tatil cennetlerinden birisi Bodrum. Bir Antalyalı olarak gerçekten çok beğendim ve hiç yabancılık çekmedim. Gerek güzel yerleşimi olsun, gerek limanı olsun, gerekse çok büyük balık havuzları olsun gerçekten muhteşem diyebileceğim bir yer. Bu gezimde tekneyle denize açılıp balık havuzlarını görmeye gittim ve tabi biraz balık tutup güzel fotoğraflar çekmeye çalıştım. Umarım beğenirsiniz. :)

Pazartesi akşam saat 8.30 gibi Antalya'daki evimizden çıktım ve Bodrum'a doğru sürmeye başladık. Eğlenceli bir yolculuğa başladığımı biliyordum. Gece yolculuklarını zaten hep sevmişimdir. :)

WhatsApp Image 2018-01-13 at 15.04.14.jpeg

WhatsApp Image 2018-01-13 at 15.04.14 (1).jpeg

Yolumuz azaldıkça heycanım artıyordu saat 4 olmasına rağmen hala uykum yoktu. Zaten olsunda istemiyordum. Bu macerayı uyuyarak geçirmek istemiyordum :)

WhatsApp Image 2018-01-13 at 15.04.15.jpeg

Daha gün aymadan denize açılmamız gerekiyordu. Kaptanımızla tanışıp, eşyaları tekneye yükleyip hemen açıldık. 2 saatlik bir deniz yolculuğumuz başlamış oldu .

WhatsApp Image 2018-01-13 at 15.04.15 (1).jpeg

Yolun yarısına yaklaşırken açık denizde üşemeye başlamıştık. Kaptanımız sağolsun çok iyi bir insandır ve bize çay ikram etti. İçtiğim en güzel çaylardan birisiydi gerçekten. :)

Eee herşey güzel gidiyor sıra geldi güneşin doğuşuna. Ama gerçekten çok güzeldi. Onun sizi ısıtması muhteşem bir duygu.

WhatsApp Image 2018-01-13 at 15.04.18.jpeg

Yanımızda bizim gibi gelen balıkçılarda vardı. Tekneleri birbirine bağlayarak akıntının bizi sürüklemesine izin vermedik. TÜRK insanı her yerde yardımlaşmayı bildiğini bir kez daha gösterdik :)

WhatsApp Image 2018-01-13 at 15.04.17 (1).jpeg

WhatsApp Image 2018-01-13 at 15.04.17.jpeg

Keyfimize diyecek yoktu valla çok güzel bir gündü. :D

Ta ki saatler ilerleyip hava kararmaya başlayana kadar herşey çok güzeldi. Ama her güzel bir şeyin bir sonu var dedikleri gibi bu gezininde bir sonu vardı ve biz o sona yaklaşmıştık.

WhatsApp Image 2018-01-13 at 15.04.16.jpeg

Çok güzel bir geziydi arkadaşlar inşallah sizde bir gün gitmeniz dileğiyle hoşçakalın :) :)