You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tryardım Desteklenen İçerikler 3 Haziran 2018

in #tr6 years ago (edited)

Tebrikler herkese, ben bir yazımla giremedim ama ruen beni çizerek üçüncü sıraya girmiş. Bu da bir başarı sayılır bence :D Şakayı bir yana bırakırsak projeyi yöneten ve destekleyen herkese kendim ve TR topluluğu adına çok teşekkür ederim. Daha güzel günlere gelmenizi dilerim.

Sort:  

Resimle girmek de başarı olsa gerek :))

Emek ve yetenek hocam :)

Diğer arkadaşın emek ve yeteneği sizin de karizmanız sanırım :))

estağfurullah :) o sizin görüşünüz

Başkalarının emekleriyle karnını doyuran tilki biliyordum ben ama parsmış meğerse :D

ayıp oluyor arafs bey, karın doyurma filan yok dosta destek var her zaman bizde :D biz aç kalsak da olur.

Sahur öncesi fazla yemek muhabbeti yapmayın lütfen ayıp oluyor :D

kusura bakma arafs emek yiyemem niyetliyim :D :D Ben bir kendime flag atıp geliyorum 1 dakika.

:ruen: kolay gelsin :D

:ruen: PGM

ahahahah bu iyiydi. :D

Her zaman tabi ki ;)

Olmazsa birde sen @rueni çizmeyi dene bakalım :)

Bak bu da güzel olurmuş :))

Kodlarla yazar ama @pars11

Maalasef çizim ve tasarımda felaketim, oy değil flag yağmuruna tutulurum :D

Ciz ciz :)) merakla bekliyorum ben arkandayim

:D :D ben o çizimi yaparsam ned bile gelir flag atar, hatta ben bile kendi postuma flag atarım, sanata ihanetten dolayı.

Tire işaretleri ile çiz sen de koskoca yazılımcısın :)

@eyupyusuf o zaman sana gelsin

bana bunlarla gel işte. <3

ben de size teşekkür ederim pars bey.