Mükemmel Değiliz!

in #tr6 years ago

Özellikle ben! Kesinlikle mükemmel değilim. Burada olmak zorunda değilim demekten daha fazlasını yazmak istiyorum. Galiba uzun yıllar mükemmel olmak zorunda değilim diye düşündüm ve öyle yaşadım. Böylece her gün yeni bir şey yapmak isteyen, değişik uğraş ve hobileri olan biri olarak devam etim.

Satış yapmanın çok kötü bir şey olduğunu düşündüğüm zamanlar oldu. Bu yüzden içinde bulunduğumuz sisteme bir türlü anlam veremedim. Ancak en mutlu, huzurlu olduğum zamanların içinde diğerlerine faydalı olmak vardı.

Satışı diğerlerine faydalı hale getirmek üzgünüm ama dolaylı yoldan oluyor. Bir şeyi pazarlıyorsun, pazarlarken onun gerçekten alıcısının işine yarayıp yaramadığı çoğu zaman ikinci planda oluyor. Zaten o kadar çok çeşit var ki, insan hangi birini alacağını şaşırıyor. Temel ihtiyaçların dışında bir şeylere çok da ihtiyacımız olduğuna inanmıyorum.

Geçmişte böyle düşünmeme rağmen satış ve pazarlamanın içine çekildiğim zamanlar mutlaka oldu. Hatta şimdi eşimin işi sebebiyle yine müşteri-tedarikçi-kargo üçgeninde nasıl hesaplamaların yapıldığına ister istemez şahit hatta ortak oluyorum.

Lütfen bu "x"i alın, çok faydalı, çok yararlı, üstelik "a" fiyata ... demem mümkün, ama sadece bunu söylemek, bu çağda benim içime sinmiyor. Gerçekçi olmak gerekirse, yaşamımızı devam ettirebilmek için bir şeyler satabilmemiz gerekiyor, bu mutlaka görünen bir şey olmak zorunda da değil üstelik, hatta "hayal" bile olabilir. Sizi zengin edecek sihirli kelimeleri ben biliyorum ama fiyatı şu kadar desem, alıcı çıkar diye korkuyorum. :)

Tabi ki bu kelimeleri bilmiyorum, böyle bir kelime var mı onu da bilmiyorum. Tek bildiğim insanlar arasındaki "iyi" ilişkilerin devam etmesi gerektiği.

İnsanlığın ortalama yaşam beklentisine dürüstçe destek verdiğimi bilmenizi isterim. Hatta satış yapılmasını, reklam yapılmasını da uygun görüyorum. Sadece tüm bunların ne için yapıldığı konusuna takmış durumdayım. Dünyaca ünlü bir otomobil markasının reklam amacı "arabayı satışa sunan galericinin çocukları da ekmek yesin bu işten" değil! Üst sistem merhametli de sonuç öyle oluyor. Yoksa bazı insanlar tüm aracıları devre dışı bırakıp, gelirlerin tamamını kendilerine almak için her türlü girişimde bulunurlardı.

İşte böyle! Ben de satıyorum, sattığım şeylerin çoğu temel ihtiyaçlar değil. İsteyen alıyor, istemeyen yalnızca okuyup gidiyor, çoğu zaman yazdıklarımın okunmuş olması sattıklarımın alıcı bulmasından daha memnun edici.

Sort:  

Hello @pinarhanpolat, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

thank you :)

hayatın idame ettirilmesi için gerekli bir sistem satış ve pazarlama; fakat insanların yukarıda belirttiğiniz gibi menfii fikirlerini ön planda tutmaları can sıkıcı. Rekabeti çok anlıyoruz sanırım.

Ben bari öyle yapmayayım. Deneyeceğim, bakalım nasıl olacak :)

Bireysel başarılara ulaşabiliyoruz. Ama topluma yayamıyoruz düşüncelerimizi. Yayabilenimiz de gülünç karşılanıyor. Düşünebiliyor musunuz, gerçekleri, olması gerekeni, doğruyu anlatan bir insana karşı taraflar gülüyor, onunla alay ediyor... O kadar zavallı bir hâl aldı ki insanlık...

Çok haklısınız, az önce benzer bir olay yaşadım, gönüllü olarak hazırladığım bir görsel ve bu görselin üzerinde yine iyilik ve barışla ilgili bir mesaj vardı. Ancak resim ile yazıyı alakasız bulan bir kişi yorum olarak bu cümlenin yazıyla alakası yok yazmış :) Yani benim için alakası vardı onun için paylaşmıştım ama asıl önemli konuyu atlayıp, eleştiri yapmaya, dalga geçip insanları kötü hissettirmeye, yaratıcılığı öldürmeye bayılıyor bazı insanlar.
Her zaman iyi insanlarla karşılaşmanızı diler, güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

Sattıkların çok güzel ve anlamlı bence sen hediye ediyorsun güzel içten samimi yazılarını

Ben şu sıra yazamıyorum güzelliğim...

Sevgili @baycan, yazılarını, paylaşımlarını geçen ay bol bol okuyabiliyordum. Aslında steemit arkadaşlarımın hepsini bu aralar çok güzel şeyler paylaşsalar bile sayfalarını ziyaret edip, okuyacak imkan bulamıyorum. Ama mümkün olduğunca oylamaya çalışıyorum. Ben zaman bulunca harika paylaşımlar yapacağını biliyorum, o zamana kadar iyi dileklerimle kalbimde olacaksın. ♥♥♥

Aynen tatlım kafam çok dolu şu an hayırlı bir telaşın içindeyim bir ay sonra hafifleyeceğim inşallah 🤗


#tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız bu güzel paylaşımız için @edebiyat'tan upvote desteği aldınız.


#tr etiketinin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek verip #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığınız için teşekkür ederim. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından oylanmakla beraber @tryardim trafından da oylanmaktadır. Ayrıca @edebiyat değerlendirmesiyle @trliste ve yabancı bir ekip olan Curation Collective tarafından da oylanma ihtimaliniz yükselir.


Steemit Edebiyat Hareketimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.


Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.


Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Çok teşekkür ederim :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Bu çok güzel bir yorum, son paylaşımlarımda görüyorum ve yüzümde bir gülümsemeyle okuyorum. Yeni bir dünyanın ilk taltifleri bunlar. Minnettarım :)