You are viewing a single comment's thread from:

RE: İşverenin İşçiye Uygulayacağı Yaptırımlar Nelerdir

in #tr6 years ago

Hiç görmedim ama umarım öyledir. Güzel paylaşım aslında, hakkında konuşulacak çok şey olur, hele ki bizim gibi işçinin hakkını asla vermeyen bir toplumda. Ben memurların dışında günde 8 saat haftada 45 saat kuralına uyan - ki temeldir- tek bir işveren görmedim. Hadi uymuyor fazla mesai ücretini versin o da yok. Sigortaları asgari ücret üzerinden yatırılan milyonları söylemiyorum bile. Bakalım nereye varır bu işin sonu. İnsanın insana ettiğini hiç bir varlık etmiyor gerçekten.

Sort:  

sayın pinarhanpolat işçimiz gerekten hakkını aramıyor. işverenin en kolay para kazandığı yer işçidir. insana değer vermeyen her sisteme toplum ile batmaya mahkumdur. sistemin gideceğe yer burası. bir akrabama fazla mesaisinin hesapladım toplam 250 000 tl çıkıyor. bu şekilde de yönlendirdiğim ve dava açan cok insan var.

Gerçekten çok üzücü bir durum, halbu ki sosyal refah demek, üreticinin de malını rahatça satabilmesi demek, kendi bindiği dalı kesmek bu. Umarım her şey yoluna girer. Umarım hepimiz bilinçleniriz. Paylaşımınız için teşekkür ederim. İşçinin haklarını paylaştığınız içerikler hazırlayabilir ve danışman gibi burada insanlara destek olabilirsiniz. Tabi ilgi duyuyorsanız bu konulara sürekli, steemitte düzenli ve güzel içerik oluşturacak hesaplara her zaman ihtiyaç var. Ellerinize sağlık, iyi akşamlar dilerim. :)

Sayın pinarpolat öncelikle teşekkür ederim

Burada amacım işçi ve işverenleri bilinçlendirmek bugün yazdığım yazıda amacım işçi bu hukuki durumu bilsin işverence kandırılmasın hatta kanun maddeleri ile yazıyorum
yazılarımı bir plan dahilinde yazıyorum. beni takip ederseniz fazla mesai, yıllık izinler ,ücretler, kadın işçilerin hakları vb yazılar yazacağım.
Ayrıca bana işçi hakları herkes ile soru sorabilirler elimden geldiğince cevaplamaya calışırım. gerekli yönlendirmeleri yaparım

iyi akşamlar...

Çok güzel bir haber :) gayet faydalı bir bloğunuz olur.