You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 10.07.2018

in #tr6 years ago

Eğer Hayalindeki meslek, hayati ihtiyaçlarını kimseye muhtaç olmadan yaşayabilecek kadar getirisi varsa elbette hayalindeki meslek seçilmeli, Ama Günümüzde hayat şartları zorlaştığını hepimiz biliyoruz. Bu durum bizim sevdiğimiz değilde getirisinin çok olduğu mesleklere yönlenmemize sebep oluyor. Bazen de ön yargı ile yaklaştığımız işte hiç sevmiyorum diyebileceğimiz meslekler bize sonradan iyi ki bu mesleği seçmişim dedirtebilir.Mesela ben Anestezi teknikeri olarak çalışıyorum, adını ilk defa tercih ettiğim bir bölümdü çok ön yargılıydım ve korkuyordum, hatta stajerken ilk girdiğim ameliyatta gözlerim kararmıştı ve gözlerimi dinlenme odasında açmıştım :) :).
Çalıştıkça sevmeye başladım mesleğimi. Sevdiğimiz veya şartlarının iyi olduğu mesleği seçebilmek çok lüks geliyor bu devirde. Daha çok ülkemizde insanlar seçmek değilde kader nasıl tecelli ederse zamanla ona uyum sağlıyor. :)