Monacoin Airdrop

in #tr6 years ago


Görevleri yerine getirdiğiniz taktirde 50 Monacoin, airdrop tamamlandığında ayrıca 50 Monacoin olmak üzere toplam 100 Monacoin kazanabilirsiniz.
Kolay 4 görev;

Monacoin Telegram kanalına katılım sağlayınız.
Twitter'da Monacoin takip ediniz bir yazıyı retweet yapınız.
Youtube, Monacoin kanalına abone olmalısınız ve uyarı zilini aktif etmeelisiniz.
Monacoin, İnstagram hesabını takip ediniz.
Aşağıdaki referans linkine tıklayarak kayıt olabilirsiniz.
https://airdrop-monacoin.ga/user/index/13540

Sort:  

Hocam katıldım ama biraz bana sanki scam bir proje gibi geldi. Size tokenleri gönderdiler mi?

bana şuan da gelmiş olarak gözüküyor. Açıkçası bende pek güvenemedim ama kaybedecek pek bir şeyim yok diyebilirim. Kazanırsak büyük kazanırız

Bende katıldım ama dediğiniz gibi verirlerse büyük kazanç vermezlerse de yapacak bişe yok :)

Hayırlısı olsun inşallah 😅