Günlük Yorum Etkinliği 09.07.2018

in #tr6 years ago

Günlük Yorum Etkinliği 09.07.2018

Dün paylaştığımız yazıda oy verilen kullanıcılar;

@emotionalsea
@ocetinkaya
@househusband
@josecca
@kimliksiz1
@mucar38
@burakdogusoy
@captainsailor
@sudefteri
@ilkeryilmaz


Yarisma.jpg

Kurallar:

  • Mümkün olduğunca basit tutmak istiyorum. Bunun sizden her gün resteem isteyemem, fakat resteem yapanlar için 2 yorum yapmış gibi değerlendireceğim. Günde 10 yoruma oy vereceğim. Bunları hem sizin beğenilerinize göre hem de kendi beğenilerime göre değerlendireceğim.

1. Yorum bırakmak.

Günün Konusu

- Sizce insanın en güzel yaşı kaçtır?


Hepimiz hayatımızda eğlendiğimiz, özlediğimiz ve keşke o yaşta tekrardan olsam dediğimiz anlar yaşamışızdır. Peki sizin için en güzel yaş hangi yaştır? Kaç yaşında olmak ve bir daha yaşlanmamak isterdiniz?

40 Steem Ödüllü Yarışma'ya katılmayı unutmayın!

Yarın görüşmek üzere.

Sort:  

30 diyorum. Bir erkeğin peak yaptığı nokta olarak görüyorum 30'u. Her konuda yani.
Sosyal konularda, meslek konusunda ve birikim konusunda. Kendine ait bir kaç şeye sahip olmak gibisi yok.
Çok genç yaşlarımı çok özlediğimi söyleyemem.
Ha, elbette yapmak istediğim bir çok şeyi yapamadım. Şimdi hayata gelsem daha farklı davranırdım daha farklı şeyler yaşardım.
Ama önümüze bakmak gerektiğini düşünüyorum.
Şu anda da hedefim öncelikle 1 sene, sonrasında 30 yaş.
Eğer o yaşıma geldiğimde hayallerimin bir kısmını elde edememiş olursam çok üzülürüm.
Bugün bunun için çalışıyorum diyebilirim.

Sözünün dinlendiği, sosyal rahatlığın olduğu ve maddi özgürlüğünün olduğu bir yaş olmalı bence erkek için 30. Kadın olsaydım muhtemelen 23 falan derdim. Güzelliğim benimle kalsın gibisinden :D

Buna iki farklı şekilde yorum yapmak istiyorum.

İlki 25 yaş: 25 yaşında birçok şey için çok güzel bir heyecanımız vardır. Vücudumuz hala gençtir ve yorulmak bilmeden bir şeyleri yapmak mümkündür fakat bence hala eksiklikleri vardır bu yaşın. O yüzden ikinci yaş olan 35'i söylemek istiyorum.

Evet, şu an 35 yaşında değilim fakat olabilecekleri az çok tahmin edebiliyorum. 35 yaşın bendeki algısı, daha olgun ve daha tecrübeli olmasıdır. Hayatta pek çok şeyi görmüş öğrenmiş olabiliriz. Bu yüzden yapmak istediklerimizi daha verimli hale getirebiliriz diye düşünüyorum.

Daha 17 17 17 :D @kagantrky

Bana nedense 27 yaş hep zirve olarak gelmiştir erkek için. Şu an 25 yaşında olduğumu düşünürsek 2 sene var zirveye. Bunun belli bir kaç sebebi var tabi.

  • Üniversite bitmiş, çalışmaya başlamışsın, kariyer basamaklarını tırmanıyorsun. Çalışmaya başlayalı biraz olmuş ve az da olsa zamanın da var çok kapalı da değilsin. Yani hem paran hem de az da olsa zamanın var. Kritik bir eşik bence bu.
  • Kariyerinin aslında hangi yöne evrileceğinin eşiği burası bence. O yaşa kadar birkaç farklı departmanda çalışırsın belki ama o yaştan sonra zor.
  • Evlilik için de her ne kadar yakın çevrem ve çoğunluk erken diye düşünse de aslında eğer uzun bir ilişki varsa bence çok da erken değil. Çünkü belli bir süre eşinle birlikte zaman geçirme, gezme-tozma, birlikte tatile çıkma süresi olmalı. Çünkü işin içine çocuk girince sıkıntı tüm bunlar. E haliyle kadınların belli bir yaşa kadar doğum yapabildikleri de bir gerçek. Dolayısıyla en makul yaş 27 geliyor bana.

Aklıma gelen şimdilik bunlar ama gerçekten hep bana sihirli bir yaş olarak görünür 27. Dünyada "Club 27" adıyla anılan ve 27 yaşında ölen ünlüleri hariç tutalım tabi buradan :)

Her yaşın kendine has bi tadı vardır, bence insanın en güzel yaşı tüm geçmişini gözden geçirdiği hatalarının farkına vardığı yaştır. bu kimine göre 20 kimine göre 40 dır. Mesela Cahit Sıtkı Tarancı, 35 yaş olarak ifade etmiş, fark etmiş hayatı, yanlışlarını irdelemiş ve çıkarması gerektiği dersleri mısralarında yer vermiş. Yaş 35 yolun yarısı demiş ama 46 yaşında hakkın rahmetine kavuşmuş. Bence plan yapmamalı insan şu yaşımda şunu yapayım, şu yaşımda hedefim şurası diye, şuanda olduğumuz yaşın tadını çıkarmalıyız. Yoksa Cahit Sıtkı Tarancı nın;
“Gökyüzünün başka rengi de varmış!
Geç farkettim taşın sert olduğunu.
Su insanı boğar, ateş yakarmış!
Her doğan günün bir dert olduğunu,
İnsan bu yaşa gelince anlarmış.”

Mısralarını bizim için ardımızda okurlar.
sağlıcakla kalın @propofol

Sanırım 23 yaşında olmayı isterdim. En güzel yaşım oydu heralde. Üniversitedeki son senem hala öğrenciydim ve hayatla yüzleşmeme az da olsa biraz vakit vardı ve her konuda kendimden o kadar emindim ki artık bitiyor herşey diye düşünoyrdum ve mutluydum. Ama aslında herşey yeni başlıyormuş o özgüven boşunaymış. Ama olsun madem benim en eğlendiim veya en özlediğim yaşım sorulmuş o özgüven ile ben o yıl çok mutlu olmuştum o yüzden 23 yaşıma dönmeyi isterdim.

16 yasinda olmak isterdim. bazen gencligimdeki safligimi özlüyorum. pat diye atiyordun kendini bilmedigin derin sulara. simdi ise her adimi planlar oldum. yaslandikca monotonlasiyorum mu ne?

Her yaş ayrı bir güzel. Şu an 29 yaşındayım he yaşımda ayrı bı güzellik yaşadım. Bana göre güzel olan yaş değil yaşanan ortam. Hangi yaşta olursanız olun her mutlu bir ortaminiz varsa yaşamaya doyamazsiniz. Ama mutsuz bir ortam varsa hangi yaşta olursanız olun hayat sizin için çekilmez olur. Yinede ben en çok çocukluk yillarimi çok özlüyorum.

I particularly enjoy my childhood (8 - 12 years), I remember very pleasant memories with my parents and relatives, another stage that I liked was the one of university and postgraduate (19 - 27), I had many friends, I did not have so many problems, they were only linked to the career and the study, they lived the crazy life ... they say that the best life is that of a student.
After there, many responsibilities arrived ...

My best stage was at the university (19 - 25), I was a scholar, in another country, I went out with friends to newspapers, I shared with very nice people and without complexes, I tried many things, I do not regret them, I hope that it arrives another stage similar to that, but I do not think so, I'll have to look for it.

Bu kriter kişinin en mutlu yaşadığı yıla göre değişse de ben 17 yaşıma göre dönmek isterdim. Henüz gelecek kaygısı yok, ailemle birlikte yaşadığım ve çok güzel lise arkadaşlıklarımın olduğu zamanlardı. Ne kadar özlense de eski günler telafi etmek mümkün olmuyor maalesef. Geçmişe takılmak yerine şuan bulunduğumuz ortamı güzelleştirmek de bizim elimizde.

32 diyorum.Çünkü bu yaşlarda artık çocukluğu çoktan geride bırakmışsındır.Gelecek için karar verme olgunluğuna eriştiğin yaştır.İş hayatının oturaklaştığı, kariyer planlarının yapıldığı yaştasındır.Hem 35 yaşa 3 yıl daha vardır :) İtalyan ozan ve politikacı Dante Alighieri, 35 yaşı yolun yarısı olarak görür.

Bence en güzel yaş 6 yaştır. Bence insanın en güzel çağı cocukluktur. Çünkü hiç bir derdin tasanın olmadığı, hayatın zorluklarını görmeden, yarını düşünmeden, gerçekten mutlu olarak yaşayabildiğim yaşlar o yıllardı. Şimdilerde o kadar çok şey var ki hangisiyle başa çıkacağımı kestiremiyorum.

10 yasinda olmak isterdim. Simdi bakiyorum da hayatimin en guzel gunleriymis. 90'li yillarin guzel muzikleri, TV programlari, konsol oyunlari, cocukluk arkadasligi ve herseyin bu kadar bozulmadigi zamanlarda tekrar olmak ve yaslanmamak isterdim.

Benim için en güzeli 18 yaşımdı. Üniversiteye hazırlanmama rağmen çalışma yoğunluğum beni çok yormuyordu ve arkadaşlarımla fazlasıyla eğleniyordum.

Tabi ki de 19. Lise bitmis univeristeye gecilmis. Hem hayata kendini hazirliyorsun hem de ozgurlugun tadini cikariyorsun

1 yaş. En guzeli. Henuz hicbisey bilmiyosun. Hayatin emzik ve biberon arasinda gidip geliyor. Ooh temiz

Bence en güzel yaş 27 diyorum.cahilligin heyecanın azaldığı,olgunlugun başladığı, insanın karakterinin oturduğu ve kendiyle ilgili tek başına karar vereceği yaş.

Bence en güzel yaz 3 yaştır. Dünya umrunda değil. Oyuncak varsa ve karnın tok ise senden kralı yok

En güzel yaş bence 17. Sonuçta reşit değilsin ve gençsin. Yaptığın hiç bir şey kimsenin gözüne batmaz. Ama her şeyi de yapabilirsin. Anlatabileceğim bir şey değil aslında. Ben o aşı yaşamak ve bir daha hiç yaşlanmamak istiyorum.

Bence en güzel yaş 30. Bir kere artık eğitim hayatı bitmiş, üstüne uzun bir sürede iş tecrübesi ya da benzeri tecrübeler kazanılmış. Hayat hakkında epeyce bilgi sahibi olunmuş bir yaş. Hiçbir şey için de geç değil. Yaptığımız hatalardan ders çıkarabilir ve hayatımıza yeniden yön katabiliriz. Bunun için enerjimizin de tavanda olması cabası. Kısaca ne güzeldir 30 yaş :)))