Yün Yıkama Operasyonu

in #tr6 years ago

Bugün biraz eskilere gidelim anneannelerin zamanına doğru...
Kaç kişinin evinde yün yorgan var artık. Çeşme başlarına gidip yıkanan yünler, bir güzel topaçlanırdı hatırlarmısınız? Bugün annem beni eskiye götürdü. Biz hala yün yorgan ve yastık kullanıyoruz tabi annemin sayesinde ki ben beceremiyorum maalesef😣
Temizliğini yapamayınca hazır yastık ve yorgan aldım ama maalesef onlarla uyumayı beceremedim. Geçen televizyonda da yün yorgan ve yastık kullanın hazır yorgan ve yastıklar hastalık saçıyo deyince evimdeki yün ürünlerime çok iyi bakmalıyım dedim😁
image
Yıkama işini kızım zevkle yaptı. Annemde dikim işini üstlendi banada temiz temiz kullanmak kaldı😊
image

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 27 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkür ederim

Yün daha saglikli fakat temizlik cok zor eskiler nasil yapiyormus. :)

Ne varsa eskilerde var😊

Bu yünün bir de ilk pisliğinden arındırması var. Annem geçen sene arkadaşına tatile gittiğinde onunla beraber yün temizlemişler. Anlattığına göre baya çileli bir işmiş zamanında iyi uğraşmışlar valla. Babam yün yorgansız yatmazdı o zamanlardan beri hala var tabi ben çok sıcak tuttuğu için çok fazla kullanamıyorum. Soğuğu sevmeyenler varsa tavsiye edilir cok sıcak tutuyor cunku. Bu arada sizin paylaşımınız bana çocuklugumda sokak aralarında yıkanan halıları hatırlattı hey gidi günler hey! :)

Annem çeyizime yorgan yapacağı zaman epeyce yün almıştı çeşme başına gidip bir hevesle yıkamıştık hiçte zor gelmemişti valla. Eskiler çok sabırlı bizde neden yok o sabır bilmiyorum.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by rainbowlord from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.