You are viewing a single comment's thread from:

RE: Discord'da Bir Süre Daha Yokum - Durum Güncelleme ya da İç Dökme Yazısı

in #tr3 years ago

Nerde nasıl mutluysan öyle yap sevgili damla ^^ topluluk kanalları bazen çok kötü yerlere dönebiliyor. Bana da çok kötü şeyler diyenler oldu, iyi kötü harcadığım zaman ve emeğin %3ünün falan kendime faydası olmuştur. Helper Aurası olan insanların ne yazıkki kaderi böyle.

Sort:  

Teşekkür ederim Ruen, ben de senin için aynısını söylemek isterim. Bir ara uzun uzun konuşmuştuk bu konuları hatırlıyorum Are you helper? sorusunu araştırırken karşılaştığın bazı bilgileri paylaşmıştın hatırlıyorum. Seninle biz o yönlerden korkunç derecede benziyoruz. Çok emek verdin zamanında. Unutanlar olduysa bu onların kabahati. Ben hepsinin adına sana tekrar teşekkür ediyorum 🌼
!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.