200 EDEBİYAT ÖĞRETMENİNE DAVETİYE

in #tr6 years ago

200 EDEBİYAT ÖĞRETMENİNE DAVETİYE


 

Merhaba arkadaşlar. Bu yazım, yakından tanıdığım olmasalar bile bir süre beraber zaman geçirdiğimiz aynı amaçla hareket ettiğimiz, beraber sevinip beraber üzüldüğümüz yaklaşık 200 kişilik edebiyat öğretmeni grubundaki güzel insanlara uluslararası sosyal paylaşım sitesi olan Steemit davetiyesidir.

 


 

Söze böyle bir giriş yaparak sevgili meslektaşlarıma ne yapmaya çalıştığımı anlatmak isterim.

Burası bir para kazanma mecrası değil, öncelikle bunu kesinlikle belirtmem gerek. Buraya oturduğu yerden para kazanma hayalleri ile gelenler hüsrana uğradılar. Bu siteyi bir para kazanma aracı gibi görmekten çok bir etkileşim platformu olarak görmek hem yazar hem de okur için her şeyden evvel gelmeli.

Edebiyat öğretmenlerimiz, sizleri bu siteye davet etmemin en büyük nedeni Whatsapp grubunda gösterdiğiniz tek vücut hareketleriniz. 200 kişiden tek ses çıktı. Belki amaca ulaşmakta 200 kişi yetersiz kaldık; fakat sesimizi duyurmayı başardık. Aynı beraberliği Steemit'te de göstermeye davet ediyorum sizi; zira Steemit, beraber hareket edenlerin her bakımdan kazandığı bir sistem üzerinde hareket ediyor.

Yazdığınız yazıların okurlarınıza ulaşmasını, okurlarınızla birebir iletişim halinde olmayı istersiniz, yazdıklarınızın beğenildiğini görmek, övgüler, eleştiriler almak; belki cüzdanınızda ufak ufak biriken parayı da görmek hepinizin hoşuna gidecektir.

Kendi proje hesabım olan @edebiyat ile elimden geldiğince özgün ve edebi değeri olan yazılarınıza destek olacağım. Bu hesapla etkinlik ve yarışmalar düzenleyerek yazarların biraz daha hızlı gelişmesine katkıda bulunuyorum.

Bireysel hesabım ise @sahinadm'dir. İnceleyebilirsiniz.

Fazla uzatmak istemiyorum. Yazdığım bu yazıyı Whatsapp grubunda paylaşacağım ve 200 kişilik grubun kaç tanesinin gelmek isteyeceğini merakla bekleyeceğim. Ayrıca halihazırda bulunan gruptan başka bir grup kurdum ve sizleri oraya da davet ediyorum. Çünkü hem grubun amacı farklı hem de soracağınız sorulara rahatlıkla cevap alabilmeniz gerek.

Yeni kurulan Whatsapp grubuna bana destek olmak için isteyen Steemit üyeleri de gelebilirler. Tek başıma yetişememekten, yeterli olamamaktan korkuyorum. :)

 

Grubumuzun linki: https://chat.whatsapp.com/BcUqvzbTlhFBP29EagXjTw

Görsel Link

Sevgiler.


Posted from my blog with SteemPress : http://www.sahinadm.tk/2018/09/200-edebiyat-ogretmenine-davetiye

Sort:  

1 edebiyat öğretmeni Steemit'i bu kadar güzelleştirdiyse 200 kişi daha gelince nelerin olacağını tahmin edemiyorum :)

Şimdiden hoşgelmişler.

Hep beraber güzelleştirdik. Güzel insanları bir araya topladık ve daha güzel oldu her şey. En güzelini yapacağız.

Güzel düşünmüşsünüz inşallah daha çok kişiyi steemit ile tanıştırmaya vesile olur bu çalışmanız

Teşekkür ederim hocam. Umarım daha güzel olur her şey.

ne güzel bir fikir, şimdiden hoşgeldiniz diyorum ben de:)

Biraz yoğunluk var şu an. Grupta atama ve sınav konuları konuşulduğu için araya gereksiz girmek istemiyorum. Biraz durulunca baskıya başlayacağım. :)