You are viewing a single comment's thread from:

RE: BTCUSD AL/SAT SİNYALLERİ

in #tr6 years ago

Mavi ve sarı çizginin üçgen oluşturduğu yerde kararı hangi yöne vereceği önemli. O üçgende sıkışmadan da yön değiştirebilir; fakat üçgene sıkışırsa sert bir hareket yapar diye düşünüyorum. Artık hangi yöne olacağını harekete yakın bir zamanda tahmin edebiliriz. Heikin Ashi mumları kullanıyorum.

Grafiğin yakından görünüşü. Günlük grafikte hareketler yavaş olur malumunuz. Bakalım ne yapacak. 8700 üzerinde birkaç gün tutunabilirse günlük al sinyali oluşturur; fakat sıkıntılı durumda şu an.

Yorum için teşekkür ederim.

Sort:  

Evet fiyatlar oraya sıkışırsa hacimli bir şekilde ataklar izleyebiliriz. Şu an yön kestirmek zor çünkü piyasa olabildiğince kararsız.. Bakalım hangi trene bineceğiz.

Heikin'i sormadım, üstte saatlik ve 4 saatlik grafik sinyalini paylaştığınız (sanırım) indikatörü sordum. Çünkü Tradingview'de öyle bir mum formasyonuna denk gelmedim.

İkisi de Heikin. Tabii ben eksik yazmışım. Smoothed Heikin Ashi olacak. Sadece al/sat sinyallerine bakarak alım satım yapılması çok riskli. Grafikler arasındaki ilişkiyi iyi anlamak gerekiyor. Aman dikkat. Başarılar dilerim. :)

Yanlış anladınız. Dikkatimi daha önce çekmeyen bir mum formasyonuydu @sahinadm
Al/sat sinyalini, kendi yöntemlerimle yeteri kadar alıyorum :) Size de..

:) Hayır tabii ki amacınızı biliyordum. Ama okuyan başka insanlar da vardır muhakkak. Onlar için öyle yazdım. Sizin birikiminizin farkındayım. @cryptocengineer

Sevgiler.