You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #5: Tahirozgen

in #tr5 years ago

:) Ya müthiş bir röportaj olmuş. Tahir'le bir kere discord üzerinden sesli konuştuk. Çok normal bir insan aslında. Burada Düz Tahir olarak konuştuğunu görmek güzel. Düz Tahir, Dümdüz Tahir. :D

Ama iş abuk kuşlara gelince değişiyor... Canım benim ya kıyamam, seni kim delirtiyor söyle bana bakiim. :D

İyi ki varsın güzel insan. Sana, senin bana dinlettiğin bir şarkıyı dinletmek istiyorum.

Sort:  

Evet ya ben de insanım, dümdük bir insanım hemide. Sen şahitsin hocam. Delirme kısmında kimin fail olduğunu ben de bilmiyorum. Deliliğimin faili meçhul

Güzel sözlerin için Eyvallah hocam. İyi ki sizler de varsınız ve iyi ki steemite düşmüşüz :)

Şarkıdan dolayı pek bir bahtiyar oldum :)

Posted using Partiko Android