Oysa Deliye Her Gün...

in #tr7 years ago

Aklı başında olanlarımızın bayramları az sayıda. Ve bu az sayıda bayram yalnızca eşi, dostu, ailesi olanlar için. Üzücü ama takdir edeceksiniz ki gerçek tam da bu. Bazen mutlu olanlarız ve bazen onları izleyenleriz. Siz bugünü nasıl geçirdiniz? Daha güzel günlerinizin olmasını dilerim. En olmadı delirebilirsiniz. Nasılsa deliye her gün bayram.

Bayramınızı içtenlikle kutladım, iyi dileklerimi sundum, sitem de ettiğime göre mevzular bitti. Yazım da burada bitti. Böyle bir konseptim olduğunu düşündüm de içim karardı. Hayır her yazıda sitem etmeyeceğim, umarım. Biraz günümden bahsedeceğim.

Bir bayram gününde nasıl bu kadar karamsar olduğumu açıklamak isterim, hastayım. Üstelik açım. Çünkü arkadaşlar, ayaklarımı sürüyerek zar zor gittiğim tüm marketler kapalıydı. Saat akşam 8. Dedim “Selin, dur. Ben bu anı daha önce yaşadım.” Hemen etrafa baktım insan var mı diye. Trafik yok, yolda insan yok ama bankaların önünde kuyruk var. Cep telefonum da bozuk, arayıp soramıyorum kimseye. Ama eminim yani “KESİN DARBE OLDU”. 15 Temmuz akşamı saat 11 de ben tam buradan geçerken aynı sahneyi yaşadım yahu.. Noluyoruz derken dank etti bayram olduğu…

Sonuç olarak günüm evde okuyarak geçti, Da Vinci Şifresi ve pedagojik kaynaklar. Da Vinci Şifresi'ni izlemeden okumanızı öneririm, çok heyecanlı. Son bir haftadır hiçbir şey yapmadığım için kafam uyumayı reddediyor. Bari ilk yazımı yazayım dedim. E bu da aynı sebepten sıkıcı bir yazı oldu. Olmuyor yani arkadaşlar, bana şifa dileyin.

Günün en ( belki tek) keyifli anı, akşam üzeri parkta çay içtiğim andı. Resim de o zaman çekildi. Bir türlü kuş sürülerini çekememiş olsam da, gökte şahane bir manzara vardı. Saat gece 1 ama kalkıp çay demlemeye karar verdim şuan.

Fon müziğim an itibariyle; Kings Of Convenience – Misread, seviyorum, paylaşmadan geçmemeliyim. Bir de kafamı kurcalayan bir soru var, avokado fideme ne isim versem?

Of Blog değil kanal oldu. Bildiğin kanal… İzmit’ten girdiğiniz bu kanal İstanbul’a çıktı. Yazının sonu ve başı ayrı dünyalar. Yarın akşam bir çizgi roman incelemesiyle bomba gibi dönmeye niyetliyim. Belki de tatil için kitap listesi…

Gereğinden fazla uzayan boş muhabbetimin sonuna geldik.:D
Kendinize iyi davranın, hasta olmayın ve mutlu bir bayram tatili geçirin.