Klasik Müzik

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar 3 gündür bir iş için uğraşıyorum ve beni çok yordu bu iş sürecinde sakin kalmam gerektiğini ve sanki her işin yolunda gittiğini hissetmem stres olmadan bu işi halletmem gerektiğini düşündüm.Bunun içinde eskiden Klasik müzik çok dinlerdim ve bu süreçde tekrar dinlemek istedim.Dinlemeye başladığım andan itibaren her şey çok normal ve sakin bir şekilde ilerliyordu yarım saat uğraştığım işleri 5 dakika da sakin bir kafayla halletiğimi farkettim her iş tıkırında gidiyordu hayal gibi muhteşem!Müziğin akışına kendinizi bıraktığınızda başka bir alemde hissediyorsunuz sinirin gerginliğin olmadığı harika bir alem.

Bedavaya dağıtılan bir ilaç

O zaman Klasik müziğin faydalarından bahsedelim;

  1. Klasik müzik dinleyen bireylerin daha iyi hissettiği görülmüştür.

  2. Bireylerin konsantre olmasına ve rahatlayarak dinlenmesine yardımcı olmaktadır.

  3. Depresyon gibi olumsuz psikolojik durumları iyileştirici yönüne sahiptir.

Sizleri bu yazıyı yazarken dinlemiş olduğum Chopin'in eserleri ile baş başa bırakıyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Yararlanılan kaynak;

https://www.erturgutsanatmerkezi.com/klasik-muzigin-yararlari/

Sort:  

Hi! I am a robot. I just upvoted you! I found similar content that readers might be interested in:
https://www.erturgutsanatmerkezi.com/klasik-muzigin-yararlari/