hakkımda [Cointurk 18. Projesi] kerkük #9684

in #tr6 years ago (edited)

merhabalar uşak eşmeden katılıyorum aranıza. 1979 dogumluyum ve 2 güzel prensesin babasıyım.
12 yıldır gıda sektöründe çalışmaktayım kendime ait işyerim var. arkadaşların tavsiyesi ile steemit e üye oldum.
güzel ve etkili paylaşımlar yaparak katkıda bulunmak istedim,
Buradaki paylaşımların tükettigimiz yiyeceklerin saglıgımıza olan faydaları ve zaararları hakkında olacaktır
Türk toplulukların bu platformdaki projelerini takip etmekten ve desteklemekten mutlu olacağım. Herkese güzel paylaşımlar ve başarılar...! @kemalyokus arkadasımızın daveti üzerine geldim. teşekkür ederim
1.jpg

Sort:  

Hoş geldiniz, başarılar dileriz. Takılırsanız, yardıma hazırız.

teşekkür ederim ulasırım

trteam tagini kullandığıniz icin tesekkurler . Aramiza hoşgeldiniz

Hoşbuldum teşekkür ederim