ONLARIN SESİ OL ,Be their voices.[Cointurk 20. Projesi] kerkük #9684

in #tr6 years ago

merhabalar . Ben uşak ta oturuyorum. Burada hayvanların yemek kapları bir şekilde kayboldugundan hergün ellerimle beslemek zorunda kalıyorum yada yere atıyorum mecburen. yaklaşık 10 köpek var fakat bugun 3-4 tanesine denkgelebildim.Bazı köpek mamalarını çok sevmiyorlar deneye deneye en sevdiklerini buldum :) kedi maması ile karıştırıp verıyorum. bazen tek başıma bakmak zor oluyor çevremdeki duyarlı insanlardan yardım istiyorum bazıları kabul ediyor bazıları etmiyor.
Bu tür projelerin arkasının gelmesi dilegiyle @kusadasi
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

Sort:  

Malesefki çevremizde iki ayaklı hayvanlar var geldi bu laf o masumlara hakaret olur işte o zavallılar yeryüzünün sadece insanlara ait olduğunu sanıyor

zor degilki bir agzı dili olmayan canlıya yardım etmek, ama dedigin gibi vicdan sahibi olmayan dünyanın kendilerinin etrafında döndügünü sanan zavallılar çok

Herkes kalbinin ekmeğini yer, yüce gönüllü arkadaşım👍🏻

nerede bir masum varsa yardımcı olmaya calısıyoruz arkadaşım