Börek Tadında Omlet 😍

in #tr7 years ago

image

İyi akşamlar arkadaşlar, bugün sizlere kahvaltı için börek tadında bi omlet tarifi vereceğim 🙂Yapımı çok basit, tadı şahane çok lezzetli bi omlet oluyor 😍Kesinlikle hepinize tavsiye ediyorum mutlaka bigün yapın 😍Hemen tarife geçiyorum ;

4 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
4 yemek kaşığı un
1 çay bardağı süt veya yoğurt
İsteğe göre peynir ve maydanoz

image

Malzemelerimiz gördüğünüz gibi bu kadar 🙂Un hariç tüm malzemelerimizi bi kaba koyup karıştıralım, sonra unumuzu kontrollü bir şekilde ekliyoruz, cıvık bir kıvamı olmasın . Ve müthiş omletimiz pişmeye hazır 😍

Not : Fotoğrafta çok yağlı görünmüş ; ama öyle değil hamur yoğun olduğu için yağı etrafa yayılmış 🙂

image

Omletimizi uygun bir tavaya alıp, kısık ateşte yaklaşık 15 dakika pişirip, ters çeviriyoruz 🙂Dikkat edin ters çevrilen taraf hemen pişiyor, aman yanmasın 🙂Deneyecek olanlara şimdiden afiyet olsun diyor ve bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere hoşça kalın 🤗

image

image

image

Sort:  

ellerine sağlık aşkım :)

Teşekkür ederim bitanem :)

Ellerinize sağlık. Bu sweet selfie neyin nesi bu arada :D

Fotoğraf daha güzel görünsün diye :)

Anladım şimdi. Gerçekten çok güzel. Tekrar ellerinize sağlık.

Teşekkürler

Harika görünüyo inan ki😍 kek gibi kabarmış bi de müthiş. Bi sabah unutmazsam deniycem bunu inşaAllah eline sağlık 😌

Mutlaka dene tatlım çok güzel oluyor

Ama yaa

bu saattemi

yapılır bu paylaşım

Bakarmısınız Açlıktan iki kelimeyi bir arada bile yazamıyorum :)))))))))))))))))))

Açım aaaaççç

Lütfen @byn-yesilbag 'a söylermisiiniz

bana yemek yapsın :'(

Canım çekti bee :)))

Ilk bos zamanimda kahvaltida denerim ben bunu kolaymis, cok sagol.
Bak simdi bu paylasim aklima guzel bir fikir getirdi :) Ben evde boyle omlet tarzi bisey yapiyorum ortaya kasarli pide tarzinda bise cikiyor :) Bidahaki yaptigimda asamalarini tek tek fotograflayip paylasayim.

Güzel olur :)

yazı yazmama bile sansür geldi :'( kesin byn-yesilbag koydurmuştur o sansürüde.
Hem açım hemde bu paylaşımdaki nimet çok güzel abiii :)))))

Teşekkürler

@the-world az bi bakarmısın lütfen

@smyy çok özür dilerim senin de başını şişiriyoruz ama açım aç :)))

Yok sorun değil :

@byn-yesilbag adamı neden aç bırakıyorsun :)

AÇım aç az bi yardım edin

valla abi yengeyi o kadar yorumlarda etiketledik yenge hiç umursamadı anlaşılan sen bu gece aç yatacaksın ben şimdi sümeyyenin yaptığı omletten yerim :)

adres versem banada atsanız :D :)) Olmazmı ya

abi misafirinde bi saati olur yani saat kaç olmuş olur mu öyle şey :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Ama sendemi yaaa
Hani hepimiz kardeştik ne oldu böyle şimdi :'((((((((

Açlıktan ağlayacam ama haa :D

abi adres versen kargo getireyim diyene kadar sen öğlen yemeğini hatta yarının akşam yemeğini yemiş olursunu bizden bi çare bekleme yengeye söyle :) git bi çiçek al gönlünü al yemek yaptır :)

Aaa resmen arkamdan konuşmuş 😐 yanındayım gel yüzüme konuş @by-yesilbag 😒

Ayrıca belirtmek isterim @the-world @smyy
Öyle bi durum yok malesef. Bizimki resmen tribünlere oynuyo 😒 ben yemek yerken kendisi çay höpürdetmeyi seçti, bizde ne diyoruz, yemeyenin malını yerler 😅 vaktinde yeseydi yemeğini.

Şimdi ben ona yemek versem alışıcak bu saatte yemeye. Sonra olcak 120 kilo. Sırf onu düşündüğümden vermiyorum yani 😉😂😂

ama acıktım ben karıcım :'(

Ağlarsan kıyamam ama 😌
Neyse gel hadi gel mutfağa 😉

Mutfağamı. açım diyorum aaaaççç
Bu halde ne işim var mutfakta sen hazırlayıp getirsen bende yesem olmazmı :'(((

@by-yesilbag hadiyine şanslısın :) yine yolunu buldun abi valla :) hemende duygu sömürüsü yap @fakirebirsadaka danda borç alırken böyle duygu sömürüsü yaptın :)

fakiri karıştırma o uyuyordur şimdi :)))
Zaten hala 10 dolar borcum var :D yarın gece ödeyecem İNŞAALLAH :)))
Duymasın unutmuştur o şimdiye :)

ne oldu abi daha yeni açlıktan halsizdin borç deyince bir anda şaha kalktın :)

:D Açım aaaçççç

abi ne oldu yemeği görünce bizi unuttun gittin :)

gitmedim ama gelirse yemek heemmen kaçarım :D :D
Yemek varsa Halamı tanımam :D

ama abi sende 120 kilo oldugunu neden söylemıyorsun :) valla yenge haklı kusura bakma :)

değiliiim VALLAHİİİİ değiliiiiiiiiiimmm 118 buçuk daha :))))))))))))))

abi az zayıfla zayıfla yengede senın ıyılıgın için diyor yenge buna yemek ne verme :) bak ben mesela 5 yıldır 60 kilo idim @smyy nin gözü değdi son zamanlar kilo aldım 70 oldum formumu bozdurdu sinirlendiği zaman şişman ol kilolu ol diye beddua ederdı yavaş yavaş tutuyor :)

ya bende formumu bozmamak için vermiyorum kilo işte :D

:) abi o zaman sen yenge gormeden arada maya ye cidden maya hamuru kabarttıgı gibi insanı da kabartıyor gözümle canlı şahitibi gördüm :)

Yalnız beddua iyiymiş 😄 @smyy harikasın.
Bizim ki de zayıf olsaydı bende öyle beddua edebilirdim de neyse 😐😏 @by-yesilbag

yenge sende beddua et çöp gibi ol diye :)

İşin gücün duygu sömürüsü yapmak zaten 🙂 öyle her zaman armut piş, ağzıma düş olmaz malesef canım 😅 bekliyorum mutfakta, açsan gel bu senin son şansın 😂😂😂

AÇım Karıcım zaten o yüzden kalkamıyorum çok açım :) birazcık yemek az su sonrada küçük bir porsiyon tatlı ve yanında çay arkasından da sütü bol bi nescafe istiyorum.
çok mu şey istiyorum yani :'((((((((((((((

😂😂😂😂 yok canım estağfurullah oldu bil 5 dkya hepsi önünde. Artık gece uyumazsın bu kadar şeyden sonra 😂😂

Azcık açım ben :D uyumam ama uyusam da fena olmaz. En azından tok uyurum :D

😂😂😂 ayyy ne yemekmiş arkadaş. Tamam getiriyorum yeter ki uzatma millet beni kötü bilcek 😂

Olsun acıkmış yazık :

Dimii biz kızlar nedense kıyamıyoruz, hep merhamet hep merhamet 😄😊

Aynen ya 🙂

Yorum yapıyormuşuz, ben de geldim.:) Sümeyye Hanım ellerinize sağlık, afiyet olsun.

Evet öyle oldu, teşekkürler :)

Congratulations @smyy!
Your post was mentioned in the hit parade in the following category:

  • Comments - Ranked 1 with 85 comments