Sort:  

Olur olur.😌 Ben hiç çay içmezdim, günde bi bardak anca bitirebiliyorum. Bak evliyim, eşimde çay diye diye ölür ama içtiği çayda 'dem' eksik resmen. 😄

Tatlım ama ben çaysız sevda olmaz diyenlerdenim

Çayı sevenlerin düşüncesi bu yönde tabii 😊

@by-yesilbag görmesin şimdi açıktım der çayı görür açıkır :)

Bugün akşam çayı içmedi zaten şimdi bağırır "Çaaaaayyy" diye 😂 @by-yesilbag

dün yemekti bu gun çay :) ortalığı yıkar :) ben hemen @byfakiri çağırıyımda :)

sen iste yeterki bir demlik içeriz :)

İçeriz tabi 😍

@smyy bakalım botlar senın bu konu hakkında ne dıyor çaya misafir olarak geleceklermiçay içmeye @banjo @cleverbot @helpbot How do I become a Witness? knklarım gelcekmisiniz çaya

How do I become a Witness?


I am still learning and have no automatic response to your inquiry yet.
This question has been added to the @helpbot comment trail.
If you happen to know the answer to this question reply to this comment with it.
FYI Correct & accruate answers are rewarded! ;)
Learn more about the helpbot...

I don't know. Why don't you ask the person who created you.

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @necrosahin from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Yalnızlığı ve umutsuzluğu anlatan fotoğraf.

Evet, fotoğraf öyle 🙄

ayrılıklar da sevdaya dahil..
dizesini
çaylar da sevdaya dahil..
olarak yerelleştiriyorsunuz sanırım :)