Kahve ve Sınav İkilisi 😒

in #tr7 years ago

Hep yemek yapmıyorum ya canım 😂Arada böyle paylaşımları da göreceksiniz kusura bakmayın 🙈

image

Var mı benim gibi, hafta sonunda bile ders çalışmak zorunda olan sınav mağdurları 😔🙁

Sort:  

afiyet olsun

Gel birlikte olsun bitanem 😍

inşallah sevdiğim 😍

😍😍😍

matematikte zorlanırsın bana söyle 😍

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Ara sıra nasrettin hoca fıkrası sınav streslerine iyi gelir.. :-)

#tr tagının sırasını yükseltmemiz için hep birlikte bu posttayız.. yorumlarınızla desteğinizi bekleriziz... Başarılar dilerim..

https://steemit.com/tr/@webcatan/nasreddin-hoca-simdi-tuerkiye-mizi-ihya-edecek-nisan-al-ates

Teşekkür ederim, desteklerimiz sizinle :)

Sınavlar yorucudur bilirim.. Bugün haftasonu ve TÜRKİYE olarak hepbirlite bu kanalda toplanıp yardımlaşıyoruz.. Neden kendinizie yarım saat teneffüs verip aramıza katılmıyorsunuz? Gelirseniz seviniriz.. İşte link..
https://discord.gg/DjaBXE2

Giriş iznim yok @the-world 🙈

Afedersiniz ama anlamadım.. kim kime izin vermiyormuş ki?

Özür...

İkinizi de tanımıyorum, o nedenle bir yorumum yok..
Yeni sanarak davet ettim.. Gelen de gelmeyen de sağolsun..

Tebrikler. @anadolu'dan %21 oranında bir oy aldınız. Kaliteli içerikler ürettiğiniz sürece yanınızdayız.

Discord ta girişiniz the-world tarafından yasaklanmış gibi birşey duydum. Tam olarak olay nedir açıklarmısınız? Ayrıca fındıklı nescafe deneyin. Baymıyor...

Espriye benziyor ama küratör steemit yasağını duyunca olaya el koymuş direk. :))

Bitmeyen çilemiz 😐 Allah kolaylık versin canım 😊

Teşekkür ederim tatlım ya 🙂

Sınavlarınızda başarılar...

Teşekkür ederim :)

Allah zihin açıklığı ve afiyetler versin hocam

Teşekkür ederim