Pratik Kabartma Tozlu Börek 😍

in #tr7 years ago

image

Merhaba arkadaşlar, size gecenin kötülüğünü yapmaya geldim 😂 Gece gece müthiş, pratik bir börek tarifi vereceğim 🙂Tadı da, rengi de, kokusu da müthiş bişey 😍Üstelik çıtır çıtır oluyor, hemen tarife geçeyim ;

Hamur için malzemeler ;
1 buçuk su bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yumurta
1 buçuk yemek kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
Yaklaşık 5 bardak un

Un hariç tüm malzemeleri bir kaba alıp, harmanlayıp;unu azar azar ekliyoruz. Sert olmayan hamurumuzu yaklaşık 15 dakika üstü kapalı şekilde dinlendiriyoruz. Bu arada iç harcımızı hazırlıyoruz, istediğiniz bir harç olabilir bu, ben maydanozlu peynir hazırladım. Dinlenen hamurumuzdan 10 beze yapıp, un yardımıyla ince bir şekilde açıyoruz. Açtığımız yufkaları önce yağlayıp, sonra en uç kısmına harçtan ilave edip rulo yapıyoruz. Aynı işlemi tüm yufkalarda tekrar ediyoruz. Yufkaları istediğiniz şekilde dizebilirsiniz. Daha sonra böreğin üzerine bolca sıvı yağ sürüp, 200 derece ısınmış fırına veriyoruz. Yaklaşık 20-25 dakika üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz.

image

Sort:  

@smyy ve @byn-yesilbag bu #tr tagi kullanicilari gece paylasimlarinizdan dolayi asiri kilo alacak haberiniz olsun. Her paylasiminizda agzimiz sulaniyor dogru dolaba kosuyoruz. Bide oyle fotograflar koyuyorsunuz ki " Gel beni yeeee" diyor. Dayanamiyoruz 😂😂😂

Elinize saglik...

Teşekkür ederim ama keşke burdan hepinize ikram edebilseydik 🙂Belki teknoloji çok geliştiğinde mümkün olabilir

Evet yaa çok iyi olurdu valla :)

Oooof offf !

Bu son fotoğraf beni bu gece uyutmaz.. Aklıma boşnak böreği düştü gece vakti..... Offf... !! :-)

Evet, üzeri Boşnak böreği gibi çıtır çıtır oluyor

Bak bunları yapıyorsun ama isterim bunlardan haberin olsun :)

Seve seve tabiki

tamam :) <3

Oooh miss ! Ellerine sağlık canım benim 😍

Teşekkür ederim tatlımmm 😍😍

off bu sabah gördüm çayımı yudumluyordum yanında nasıl gider şimdi :(

Keşke ikram edebilsek

Ellerinize sağlık. Çok lezzetli görünüyor :)

Teşekkür ederim :)