Steem Power Nedir?

in #tr6 years ago

Steem Power nedir? Nasıl kullanılır, artırılır ve çekilir?

Not: Konuyla ilgili daha önce yapılmış paylaşımların bağlantılarını yorum olarak ekleyebilirsiniz. Bu hesap Steemit ile ilgili konularda Türkçe bilgi bağlantılarını listeler.

Sort:  

SP candır gerisi heyecandır diyerek başlayayım :D sp aslında bizim asıl para birimimiz bence yani temeli sp oluşturuyor. Şunu da belirteyim ben ne öğrendiysem burda gözlemler ve sizlerin yzıları ile öğrendim yanlış şeyler yazarsam şimdiden affola anladıklarımı yazıyorum. Sp ne kadar yüksek ise bizim kazancımız da o kadar yüksek oluyor. Bu şu demek başkalarını oylarken bile sp kazanıyoruz ve az önce de belirttim asıl para birimimiz sp. Yüksek oylama alacağını düşündüğüm yazıları oylamak bence faydalı oluyor. sp kullanımı olarak bu şekilde bir yol izlenebilir çünkü kürasyon geliri geliyor. Çok düşük bir sp miktarına sahibim bu yüzden kayda değer bir kazancım yok ama karlı bir şekilde delegasyon kiralamayı öğrenebilirsem o zaman sp yükseltmek için kürasyon geliri sistemini düşünüyorum. Yani kürasyon geliri elde etmek arttırmak için güzel bir yöntem bence ve sp nasıl çekilir konusuna gelirsek de hiç çekmedim çekmeyi de düşünmüyorum ama power down yaparak 13 haftada parçalar halinde steem e dönüştürülüyor ve bu şekilde çekilebiliyor diye biliyorum. Umarım hatalı bir yorum yapmamışımdır ve son sözüm yine SP CANDIR GERİSİ HEYECANDIR :))

Steemitde yeni oldugum icin pek bir bilgim yok ama yinede biraz yazabilirim sanırım. Sp bizim oy gucumuzu belirleyen kisim. Ne kadar sp ye sahipsek verdiğimiz oyun değeri o kadar yüksek olur. Sp kişilerin itibarınıda etkiler. Örneğin @kusadasi gibi gelişmiş hesaplarin sp si fazladır. Yuksek sp ileKendimize oy vererek bile iyi kazanç saglayabiliriz.