Duyuru - Haftaya degisimle ve yeni bir liste ile baslayacaz

in #tr6 years ago (edited)

st-tr banner.jpg

Merhaba arkadaslar,

bildiginiz gibi api ve node'lar daha düzelmedi, yani steemit-turkey hesabi arizali vote veriyor. Bu problemi baska, gizli bi node ile cözmeyi ve calismayi ordan devam etmeye karar verdik.

Steemit-Turkeyin upvote listesinide tüm sildik. Su an tr toplulugundan kimseye upvote vermiyor. Hafta bi duyuru ile yeni bir liste olusturacaz. Listeye girmek icin bir kac degisim yapacam.

Degisiklikler:

  • artik 100 üye degil, 50 üye kabul edilecek listeye - böylece hesap daha fazla vote atabilir
  • tr yönetimden ve yönetime yardim edenler listeye dahil olmayacak - lütfen kimse bu kararimiza gücenmesin, hele yönetimdeki arkadaslarin anlayis ile bakmasini bekliyoruz. steemit'dekicommunity support hesaplarin hic bri yönetim ve küratör hesaplarina upvote vermiyorlar, artik steemit-turkey'de bu kurala uyacak.
  • mesela sndbox, steemtrail, utopian, curie, steemstem, ocd ve sayre gibi steemit kurumlarina bagli, üye olanlar yada o kurumlar icin calisanlar listeye dahil olmayacaklar - bu kurumlardaki üyeler zaten yeterince vote aliyorlar, steemit-turkeyin vote una ihtiyac duyacaklarini sanmiyoruz
  • reputation'i 55den fazla olan üyeler listeye dahil olmayacaklar - böylece destegimizi yeni katilan üyelere yönlendirecegiz
  • listeyi her ay yenileyecez - reputationi 55den fazla olanlar listeden alinacaklar ve yeni üyeler listeye dahil olacaklar


Hepinize simdiden anlayisiniz icin tesekkür ederim.

Saygilarimla

@oendertuerk / @steemit-turkey


the images, banners and gifs in the posts of the account @steemit-turkey
are created only for this account. please don't use them for yours.
thank you !

tr_logo_gif.gif


Sort:  

Merhaba, çalışmalarınız için teşekkürler. Yukarıda belirttiğiniz gibi utopian-io ve sndbox sistemleri içerisinde bir kaç post paylaştım, ara ara paylaşmaya devam ediyorum. Fakat iş-güç yoğunluktan dolayı bu sistemleri sürekli kullanan biri değilim. Düzenleyeceğiniz listeye dahil olmak isterim. 😊

Yeni başlayanlar ya da orta seviyelerde olanları yükseltmek için gayet mantıklı adımlar aslında. Sonuçta reputationı 55 ve üzeri olan adamlar zaten kazanıyorlar, belli bir yol katetmiş oluyorlar. Diğer platformlardan da aynı şekilde bir kazanç elde ediyorlar. Ama steemit, dmania, steepshot gibi özellikle de steemit ağırlıklı çalışan Türk yazarlar sıkıntı yaşıyor yükselmekte. Güzel sonuçlar vereceğini düşünüyorum çalışmanın. Tebrikler düzenleme için.

Merhaba yeni başladım ve listeye nasıl seçileblirim acaba?

Umarım sorununuz kısa sürede çözülür. Listede yapılmış olan güncelleme yerinde ve doğru bir güncelleme olmuş. Şartların yeni başlayanlar ve orta derecedeki hesap sahipleri adına iyileştirilmiş olması beni çok sevindirdi. Başarılar dilerim.

Listeye girmek isterim, henüz yeniyim çok fazla yazım yok, ancak üzerinde sattlerce uğraşıp ortaya çıkardığınız özgün bir içeriğin hiç görüntülenmemesi ve yokolup gitmesi gerçekten moral bozucu olabiliyor.
Umarım özellikle yeni başlayanlara destek olacak bir çalışma olur.

Ben de dahil olmak istiyorum listeye eğer mümkünse. Yaptığınız iş çok güzel teşekkür ederiz.

Merhaba, öncelikle emekleriniz için teşekkürler. Bu listeye ben de katılmak istiyorum mümkünatı varsa. Saygılarımla