DUYURU - Steemit-Turkey'in upvote listesi icin degisimler

in #tr6 years ago

duyuru1-2.png

Merhaba arkadaslar,

ne yazikki Steemit-Turkey hesabinin vote vermesini kendi cikarlari icin kullanmaya baslayanlar oldugu icin sistemi degistiriyorum.

Gecen ay listeye giren ve günde 3 - 5 arasi post yapanlar oldu. Postlarin kalitesi yok, ve resmen spam...

Bu yüzden listeyi tüm sildim

Upvote listesine artik

10 Tane yeni üye alacam

bu 10 üye 20% upvote alacaklar

Listeye alinmasi icin gerekenler:

1. - günde 1 veya en faza 2 post yazanlar

2. - gercekten emek verenler ve gercekden kaliteli yazanlar

3. - dmania postu atanlar alinmayacaklar

Listeye girmek icin bana discord üzeri ulasabilir ve basvurabilirsiniz.

üyeleri elden kontroll ederek listeye alacam

böylece abuse olayi olmaz


anlayisiniz icin tesekkür ederim

Saygilarimla

@ondertuerk / @steemit-turkey

red_white_bottom_banner_with_logowatermark.jpg

Sort:  

Greetings @steemit-turkey, I from in indonesian.

Vay vay vay... Neler oluyor

hem iş hem çocuk maalesef pek paylaşım yapamıyorum. ben listeye giremeyeceğim muhtemelen ama gerçekten yerinde bir karar olmuş . Tebrikler.

Discord hesabınızı paylaşır mısınız?

her güzel şeyi suistimal etmeye çalışanlar yüzünden bazı güzel fikirler sekteye uğruyor ne yazık ki..
ben de listede yer almak isterim eğer mümkünse..

Ben de grubunuza dahil olmak isterim

Alışma ve gelişme sürecinde etkili oldunuz, teşekkür ederim. Listeye girenler için birkaç koşul daha olursa bence iyi olabilir.