Steemit-Turkey'in upvote verdigi üyelerin listesi

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaslar,

Steemit-Turkey hesabi simdi yaklasik bir bucuk aydir aktif üyeleri, tr toplumun basinda olan yönetimi upvotelariyla desteklemede.

üyelerin ve hesaplarin alfabetik listesi:

@abdilkara
@alkmaar
@anadolu
@aykutpurde
@byn-yesilbag
@by-yesilbag
@damla
@dianna1
@dortkdortm
@emrebeyler
@emremutlu
@ethemkibar
@fakire1sadaka
@farmerturkey
@fetch
@firatimo
@Forkonti
@habercitr
@hsyng
@irfandemire2084
@Kad
@karakule03
@keepcalmandread
@mahmut
@mahmutfirat
@mesafe
@mevsuf
@misalen
@MuratTatar
@musaa
@necrosahin
@oktaymutlu
@oliverbix
@omersurer
@osmanbugra
@otherwoman
@ozanyaman
@papakli
@physiotherapist
@ramazangoker
@rdvn
@realinfo
@revan746
@reyha
@rufat
@sorucevap
@tarikhakan55
@thesky
@the-world
@trkasa
@tortug
@turkiye
@ugurarslanboga
@unforgettable
@webcatan
@zoltarian

Ilk basta 35% ile upvote veriyordu ama listedeki isimler cogalinca upvote 20% indi. Steemit-Turkey bu üyelere ve hesaplara postlar yollandigindan 1 - 5 dakika ara ile upvote veriyor.

Bu listede su an kim aktif ve kim degil, kontrol etmedim. Ama aktif olmayanlar varsa ve listeye girmek isteyenler varsa, bana Discord üzeri ulasabilirler.

Saygilarimla

@oendertuerk / @steemit-turkey

Sort:  
There are 2 pages
Pages

Hocam discordda nickinizi göremedim benide listeye eklermisiniz

tmmdir, alindin ;)

Teşekkür ederim

Beni de dahil edebilir misiniz.

hocam beni alır mısnız acaba yeni üyeyim de :)

beni de dahil eder bilir misin:)

Benide Alırsanız Sevinirim. :) Teşekkürler.

Merhaba kardesim benide eklerseniz sevinirim

Düzenli oylar geliyor teşekkür ederim :) Eşimi de steemit'e dahil etmiştim listeye ekleme şansın olursa @thegossip hesabını kullanıyor.

rica ederim, tmm yenge hanimida listeye aliyorum :)

Türk topluluğu keşfetmek güzel.. Beni de listeye ekler misiniz.

İsmimi listenizde görmekten mutluluk duydum ,çok teşekkürler.

Listede yokum alabilirmisiniz

Steemit Türkiye ayağını destekleyen sizleri gerçekten tebirk etmek istiyorum. Steemit'e yeni katıldığım için listede adımın olmaması gayet normal. Ancak ilerleyen zamanlarda listede adımın yer alacağından eminim. :) Destekleriniz için kendi adıma teşekkür ederim.

Yaptığınız uygulama güzel. Beni de eklerseniz mutlu olurum, teşekkürler.

benide ekleme şansınız varsa uygulamanıza katılmak isterim

Desteklerini esirgemediğin için çok ama çookk teşekkür ederim <3

@steemit-turkey discordda sizi bulamadım beni de ekler misiniz listeye

Beni de listeye dahil edebilir misiniz :)) ayrıca sayımız baya fazlaymış bu kadar beklemiyodum

beni de listeye ekler misiniz :) teşekkür ederim

Bu kadar Türk kullanıcı olduğunu bilmiyordum beni de listeye eklerseniz çok sevinirim :)

Tebrikler böyle guzel bir uygulama yaptığınız için . Benide listeye ekleme şansı var mı gün içersinde 1 2 yazı yazıyorum

Listeye ben de eklenmek isterim :) Hizmet için teşekkür ederim

Benide Ekleme Şansınız Varmı Acaba Yeniyim ? ve dc linkini alabilir miyim

listeye benide eklerseniz sevinirim.

Yeniyim ve nereden mesaj atmam gerektiğini bulamadım. Listeye benide eklerseniz sevinirim. Teşekkürler.

benide ekler misiniz

Yeni katıldım benide ekleyebilir misiniz?

Listeye eklerseniz sevinirim :)

beni de listeye ekleyebilirseniz sevinirim :) teşekkürler

Beni de ekleyebilir misiniz? İyi akşamlar.

Selam discord adresiniz nedir ?

Takibe takip arkadaşlar :)

Benimde 45 gün kadar oldu. Listenize girme ihtimalim var mıdır?

thank for help,

nothing to thanks ;)

üstad benide ekleme şansın varmı oraya

Merhabalar, başarılı bir çalışma gerçekten. Listeye beni de ekleme şansınız var mı acaba ? Şimdiden teşekkür ederim.

hocam benide eklermisiniz teşekkür ediyorum şimdiden

Emeğinize sağlık benide ekleyebilirmisiniz birde size nasıl ulaşabilirim ?

Listeye benide eklermisiniz. Teşekkürler

Listeye benide eklermisiniz. Teşekkürler

Gayet güzel bir oluşum, benide eklerseniz sevinirim.

beni de ekler misiniz

Listenize talibim :)

Merhabalar benide alırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler @steemit-turkey

Selamlar, ben de steemit'teyim, ekler misiniz?

Bende steemit tr üye olmak istiyorum

hocam beni alabilirmisiniz listeye

Beni de ekler misiniz?

Beni de listeye ekleyebilir misiniz

Merhabalar, benide listeye ekleyebilirseniz sevinirim...

Merhabalar,
Beni de listenize eklerseniz sevinirim.
Teşekkürler.

+1 Benide eklerseniz sevinirim

hocam beni de listeye alır mısınız ? teşekkür ederi hocam.

There are 2 pages
Pages